Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016


                          ΨΕΜΑ!!!!


Γειααααααααα σας...Δεν θα πω τίποτα για το γεγονός ότι έχω να γράψω δεν ξέρω και εγώ πόσο...νομίζω πως δεν χρειάζεται...

Ψέμα λοιπόν!Είναι μια πρόταση ή και ιστορία μια κατάστασή γενικά που περιγράφεις σε ένα κοινό για να το πείσεις για κάτι που δεν είναι αληθινό γνωρίζοντας όμως εσύ ο ίδιος συνειδητά  (Αν όχι να το ψάξεις γιατί έχει ξεφύγει η κατάστασή και θα αναγκαστώ να σου δώσω κάρτα από κανα ψυχίατρο)πέρα από την πλάκα είναι πάθηση και μάλιστα πολύ σοβαρή!

   Δεν θα μιλήσω όμως εγώ για αυτό,δεν είμαι ο κατάλληλος άνθρωπος.Το Ψέμα από μονό του σαν λέξη είναι μια αρνητικά φορτισμένη.Γνώμη μου?Λάθος δεν πιστεύω σε αυτό δεν υπάρχουν κακές και καλές λέξεις εμείς οι άνθρωποι δίνουμε σε αυτές συναίσθημα όμως το ψέμα είναι μια κατάστασή που έχει βολέψει πολύ κόσμο για να μην όλους μας ;) Ποιος είναι αυτός που δεν το έχει κάνει ??? Ακόμα και το πιο μικρο ποσά και πόσα ψέματα έχουμε να θυμηθούμε από τα παιδικά μας χρόνια?Και αργότερα στο σχολειό,στην δουλεία όλο αυτό είναι μια αλυσίδα γιατί όμως αυτά δεν μας ενοχλούν?Μήπως επειδή έτσι μας βολεύει?

   Είναι λογικό να νιώθεις άσχημα όταν αναγκάζεσαι να πεις ψέμα οοοοπ τι είπα μόλις τώρα αναγκάζεσαι....Αρα η ευθύνη δεν είναι μόνο δική σου ξέρω ξέρω προσπαθώ να δικαιολογησώ καταστάσεις γιατί όμως να πληγώσεις κάποιον με την αλήθεια σου και ίσως να τον χάσεις ή να χάσεις ένα κομμάτι του?Δεν σε κάνει αυτό κακό άνθρωπο σε λογικά όμως πλαίσια προφανώς δεν λέω να γίνει μόνιμο και εύκολη λύση ή να κρύβεις πράγματα πολύ μεγάλα αυτό είναι βάσανο για σένα.Έξαλλου ο άνθρωπος πρέπει να μάθει να επιβιώνει έτσι είναι η φύση μας.Και θα ήταν πολύ ωραίο να μπορούμε να μιλάμε στα ίσα άλλα δεν είμαστε έτσι φτιαγμένοι.Ζούμε από την ώρα που γεννιόμαστε σε ένα ψέμα μέχρι την ώρα που πεθαίνουμε και πολλές φορές το ζητάμε και από μόνοι μας όλο αυτό.

   Το πρόβλημα μου με το ψέμα είναι ότι δεν το μπορώ όταν γίνεται  με κακό σκοπό π.χ κατανοώ ότι όταν ο άλλος είναι χάλια ένας καλός φίλος θα του πει όλα θα πάνε καλά και ας ξέρει ότι δεν θα γίνει αυτό μέσα του αυτό στον άλλον που το έχει ανάγκη θα του δώσει δύναμη,όταν όμως λες ψέμα εις βάρος κάποιου άλλου είναι κακό και δεν ωφελεί πουθενά.

   Ας πούμε όμως κάτι και για τις Μισές Αλήθειες γιατί και αυτές ψέματα είναι και μάλιστα κάποιες φορές είναι μεγαλύτερες και χειρότερες θα ήταν καλύτερο να τις αποφεύγαμε γιατί 1ον κοροϊδεύουμαι τον εαυτό μας επειδή νομίζουμε πως εεεε εμείς το είπαμε οχι όλο άλλα το είπαμε :/ ΝΟ!!! και 2ον γιατί ο άλλος όσο χαζός και να είναι κάτι μπορεί να καταλάβει άλλο το αν δεν στο πει για δικούς του λόγους.Τις μισές αλήθειες τις χρησιμοποιούμε συνήθως όταν θέλουμε να κάνουμε ή να πούμε κάτι αλλά επειδή ξέρουμε ότι δεν είναι σωστό για τους άλλους και ηθικό αλλά και για εμάς (γιατί εάν τα θεωρούσαμε ηθικά θα λέγαμε απλά την αλήθεια) έτσι καταλήγουμε στο να λέμε όσα μας συμφέρουν και μπορούμε ...

   Το θέμα είναι να μην βρίσκουμε την εύκολη λύση εδώ θέλω να καταλήξω να χρησιμοποιούμε το ψέμα με μετρό όπως και όλα τα πράγματα να μπορούμε να κρίνουμε πότε πρέπει και πότε όχι , να έχουμε πάντα στο μυαλό μας τις συνέπειες και τον ή τους ανθρώπους που θα φάνε τα ψέματα μας γιατί αυτοί δεν φταίνε σε κάτι εάν εσύ εγώ και ο καθένας δεν μπορεί να αντιμετωπίσει μια κατάσταση.Αλλά ούτε και να ζοριζόμαστε να πούμε κάτι που δεν θα το αντέξουμε ούτε εμείς ούτε οι άλλοι ας είμαστε κάπου εγωιστές με την καλή έννοια πάντα....Το θέμα αυτό δεν ξέρω εάν βοήθησε κανέναν από εσάς να πάρετε κάποιες αποφάσεις ή να δικαιολογήσετε τον εαυτό σας και να μην τον μαστιγώνετε χωρίς λόγο...Μια συμβουλή (ας το παίξω λίγο ο μεγάλος γκουρού ) να έχετε κάποιον δίπλα σας που μπορεί να ακούσει την αλήθεια σας μην κρατάτε τίποτα μέσα σας είναι μεγάλο λάθος και όταν γίνει το μεγάλο ΜΠΑΜ δεν ξέρεις ποιους θα πάρει μαζί του...!


Υ.Γ Ευχαριστώ για τον χρόνο που δώσατε σε ένα ακόμα κείμενο μου να θυμίσω πως δεν είμαι τέλεια και πάντα αναφέρω την δική μου άποψη μέσα από αυτά που βιώνω



Υπάρχουν Αλήθεια και Ψεύδος άραγε; ή υπάρχει μόνον
Νέον και Παλαιόν, και το Ψεύδος είναι απλώς το γήρας της
 αληθείας;


                                     Κ.Καβάφης 1868-1933



Φιλακιαααααααααα Σάρααα<3





                Το Ενδιαφέρον Του Ενός Λεπτού!!!



 Γεια σας....:) Ελπίζω να είστε καλά.Θα μπω με την μια στο θέμα γιατί το περίμενα πως και πως αυτό...Δεν ξέρω αν ο τίτλος σας παραπέμπει κάπου αλλά η φωτογραφία σίγουρα κάτι σας λέει...Αυτό λοιπόν που με απασχόλησε τον τελευταίο καιρό είναι η αδιαφορία κάποιον και το sex trafficking πάντα με ενδιέφεραν αυτά τα θέματα αλλά όχι όσο τώρα,τα ξανά έφερε στο μυαλό μου το πρώτο συνταρακτικό επεισόδιο της 10ης εντολής (όσοι δεν το είδατε κακός! :P)οι άλλοι ξέρετε σε τι αναφέρομαι για μένα αυτό ήταν ότι καλύτερο έχω δει!!!Αλλά και μια αληθινή ιστορία που διάβασα σε ένα περιοδικό από μια κοπέλα που κατάφερε να σωθεί από αυτό το μαρτύριο.

Πρώτα ας πούμε τι είναι το sex trafficking γιατί υπάρχουν πολλοί που δεν ξέρουν και άλλοι που δεν γνωρίζουν καλά είναι λοιπόν εμπορία γυναικών και κάποιες φορές και ανδρών για σεξουαλική εκμετάλλευση ουσιαστικά εξαγοράζουν ή παίρνουν με την βια γυναίκες περισσότερο και τις εκμεταλλεύονται με τον χειρότερο τρόπο χτυπώντας,βιαζοντας,μειώνοντας και πολλά αλλά φρικιαστικά πράγματα τις αναγκάζουν να είναι πόρνες που σημαίνει επειδή όλα αυτά γίνονται πολύ κρυφά είναι σε απομονωμένα στενά,περιοχές,δρόμους σε φοβέρα ανθυγιεινό περιβάλλον και πρέπει να ανέχονται τον καθένα να ασκεί πάνω τους όλα του να βίτσια και αν τολμήσουν να μιλήσουν στον οποιοδήποτε εεε εκεί ξέρουν ότι ή θα πεθάνουν αυτές ή πρόσωπα που αγαπούν δηλαδή ζουν και μέσα στις απειλές...πολλές μάλιστα πεθαίνουν επειδή τα βίτσια κάποιου πελάτη είναι παρατραβηγμένα και το νεκρό σώμα τους αντιμετωπίζεται σαν σκουπίδι και προφανώς εκείνες δεν παίρνουν ούτε ένα ευρώ και σαφώς αυτό είναι το λιγότερο και μονό που γράφω για αυτό το θέμα μισώ περισσότερο τους ανθρώπους που είναι τα μεγαλύτερα θηρία..Και να τονίσω κάπου εδώ ένα άλλο φρικιαστικό πράγμα ότι δεν υπάρχει ηλικία στα θύματα είναι αμέτρητα πραγματικά τα ανήλικα παιδιά που είναι θύματα,όσο περισσότερο ψάχνω το θέμα αυτό τόσο πιο φρικιαστικά πράγματα ανακαλύπτω και οργίζομαι!

 Κάπου εδώ θα μιλήσω με νούμερα 12 ετών είναι ο μέσος όρος των θυμάτων.Μόνο το 1-2% των θυμάτων διασώζονται.27 εκατομμύρια εκτιμάται πως είναι θύματα σεξουαλικής δουλείας(και μην ξεχνάμε και αυτά τα εκατομμύρια που δεν έχουν καταγράφει είτε επειδή πέθαναν είτε επειδή δεν μαθεύτηκα)και φυσικά 22,6 δισεκατομμύρια είναι το ετήσιο κέρδος από τις ψυχές αυτών των ανθρώπων που κερδίζουν.Τέλος 18 Οκτωβρίου είναι η Πανευρωπαϊκή ημέρα κατά της Εμπορίας Ανθρώπων.Φυσικά αυτή την μέρα δεν έχω ακούσει να την αναφέρουν πουθενά γιατί άραγε? Δεν θα μπω στην διαδικασία περί συνωμοσίας αλλά ας μην ξεχνάμε πόσο αρρωστημένοι είναι μερικοί άνθρωποι που έχουν εξουσία...

 Δεν σας φαίνεται και εσάς αρκετά περίεργο πως ενώ στον αιώνα που ζούμε υπάρχει η δυνατότητα ενημέρωσης και τα μέσα για να εξαφανιστεί κάθε είδους τέτοιο φαινόμενο αντίθετα τα ποσοστά μεγαλώνουν? Και αναρωτιόμαστε ακόμα το ΓΙΑΤΊ? Μα η απάντηση είναι τόσο φανερή υπάρχει πλούτος!!!Και αυτό που με εκνευρίζει πιο πολύ είναι Το ενδιαφέρον του ενός λεπτού!!!Όλοι μετά από μια τέτοια είδηση,εικόνα,βίντεο,άρθρο οργιζόμαστε λέμε με παθός την άποψη μας υποστηρίζοντας τα θύματα αλλά την επόμενη μέρα για να μην πω την επόμενη ώρα σαν να μην έγινε τίποτα απολύτως το ξεχνάμε και ζούμε την ζωή μας σαν να μην έχει συμβεί τίποτα.Έχουμε είτε μας αρέσει είτε όχι ακόμα στο κεφάλι μας την άποψη που λέει το παιδί μου να μην το πάθει ή κάποιο άτομο που αγαπάμε και όλα καλά!!!ΌΧΙ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΆ.Δεν μπορώ να το ανεχτώ αυτό ο ίδιος άνθρωπος που πριν μισό λεπτό φώναζε για τα δικαιώματα το βράδυ να κάνει σαν να μην έχει συμβεί τίποτα και ακόμα χειρότερα να παει στο πρώτο μπουρδέλο για να αγοράσει μια κοπέλα για ένα βράδυ.Και φυσικά δεν καταδικάζω όλους τους οίκους ανοχής ούτε λέω πως όλες οι κοπέλες αναγκάζονται υπάρχουν και αυτές που το επέλεξαν και μαγκιά τους και πρέπει να υπάρχουν και αυτές αλλά κάτω από σκληρούς νόμους ηθικούς αλλά και πρακτικούς.

 Και τώρα θα μου πείτε ωραία και δηλαδή τι να κάνουμε εμείς για αυτό εδώ η ίδια η αστυνομία δεν κάνει κάτι...Ναι όντως και δίκιο έχετε αλλά υπάρχουν τόσες οργανώσεις που μπορείς να βοηθήσεις αλλά επειδή δεν προλαβαίνουν όλοι για κάτι τέτοιο και δεν είναι και δική τους δουλεία απλά ας μην αδιαφορούμε για αυτό γιατί υπάρχει.Πόσοι από εμάς εάν βλέπαμε στον δρόμο μια κοπέλα να είναι χάλια και να την κρατάνε από το χέρι με βια ή κάτι αντίστοιχο θα αντιδρούσαν με κάποιον τρόπο?Εαν όχι κάνεις πολύ λίγοι και αυτό επειδή υπάρχει ο φόβος και η αδιαφορία.Ας σκεφτούμε όμως αν ήταν η αδερφή μας σε αυτή την θέση,το παιδί μας,η μητέρα μας,η φίλη μας ή ακόμα και εμείς πως θα νιώθαμε...Αυτά τα άτομα δεν έχουν καμία ελπίδα και σωτήρια παρακαλάνε μονό για να σωθούν ή να πεθάνουν γιατί ο θάνατος είναι καλύτερος σε αυτή την περίπτωση...Ακόμα ας σκεφτούμε τα άτομα που έχουν αφήσει πίσω τους που δεν γνωρίζουν τίποτα και αγωνιούν καθημερινά βέβαια κάποιοι που είναι πολύ καλοί σε αυτό που κάνουν για να μην  υπάρχει πιθανότητα να τους βρουν αναγκάζουν τις κοπέλες να έχουν επικοινωνία μεσώ τηλεφώνου ή γραμμάτων με το οικογενειακό περιβάλλον λέγοντας προφανώς ψέματα πως είναι όλα καλα.Κάπου εδώ το κείμενο φτάνει στο τέλος του αξίζει να γράψω για την διεθνή μη κερδοσκοπική οργάνωση Α21 που αγωνίζεται για την καταπολέμηση της εμπορίας ανθρώπων έχει δράση σε 9 χώρες παγκοσμίως ακόμα έχει γραμμή επικοινωνίας με αστική χρέωση 1109 που δέχεται άλλα και δίνει πληροφορίες λειτουργεί όλο το 24ωρο και διαθέτη τηλεδιερμηνεια σε 170 γλώσσες εκεί μπορείτε να καλέσετε άπλα για ενημέρωση,για καταγγελία,εάν είστε θύματα ή πιθανά θύματα...

 Σας ευχαριστώ που διαβασατε το κείμενο μου αυτό,για εμενα το θέμα ήταν πολύ ενδιαφέρον και ελπιζω και για εσάς μου ήταν αρκετά δυσκολο να γράψω για κάτι τέτοιο επειδή είναι πολύ λεπτό θέμα...


Υ.Γ Αφηστε μου κάτω σχολια ή ιδεες για το blog ή και δικες σας εμπειριες για το θέμα...Μπειτε στο site της Α21


site:http://www.a21.gr/index.php#.VPSNqvmUdDE






Φιλακιααααααααα Σάραααα <3









                               ΜΟΝΑΞΙΑ!!!




Γεια σας.Αλήθεια ένα μεγάλο συγνώμη για την καθυστέρηση ξέρω ότι το παρακάναμε αυτή την φόρα υποσχόμαστε όμως ότι τώρα κάθε εβδομάδα θα έχετε και από ένα δικό μας κείμενο μαζί με κάποια άλλα που δεν αποκαλύπτουμε έκπληξη!!!Και για άλλη μια φόρα ένα τεράστιο Ευχαριστώ...

Λοιπόν αυτή την φόρα θα σας γράψω για την μοναξιά όπως όλοι καταλάβατε :P και θα αρχίσω λέγοντας σας πως είναι και ο μεγαλύτερος φόβος μου...και μια νίκη προς αυτόν είναι πως τον αναγνωρίζω,κατά τα άλλα όμως προς το παρόν με νικάει αυτός...που θα μου παει όμως!

 Δεν αναφέρομαι στην μοναξιά με την έννοια είμαι κυριολεκτικά μονός μου και δεν κάνω κάτι για αυτό, αλλά με την έννοια έχω ανθρώπους γύρο μου και νιώθω μονός μου δεν ξέρω τι είναι χειρότερο και δεν μπορεί νομίζω να το κρίνει και κανείς αυτό για τον καθένα είναι κάτι διαφορετικό η μοναξιά όπως και όλα τα συναισθήματα...Την μοναξιά σαν φόβο την έχω αρκετά χρόνια,έχω δει άπειρους εφιάλτες με αυτήν και γενικά έχω κλάψει αρκετά για αυτό το πράγμα καταλαβαίνω πως μετά από κάποια στιγμή αυτό γίνεται μια παράνοια...και πως ίσως να κουράζω την ψυχική μου υγεία έτσι...Δεν μπορώ να πω πως δεν έχω κανέναν που να με καταλαβαίνει άπλα εγώ δεν μπορώ να δώσω μια εξήγηση για αυτό.

 Όλοι μας κάποια στιγμή ή έχουμε την ανάγκη να μείνουμε μόνη ή πρεπει να γίνει αυτό και δεν είναι καθόλου άσχημο.Όταν ομως έχεις γύρο σου άτομα που σε αγαπάνε και νιώθεις έτσι???Είναι κακό!!!χωρίς καμία αμφιβολία.Δεν είναι κάνεις υποχρεωμένος να σε καταλάβει,σίγουρα στην αρχή θα το κάνουν για ποσό όμως ? Στο τέλος ο φόβος σου θα σε νικήσει και θα χάσεις πραγματικά άτομα που αγαπάς και ήταν δίπλα σου.Δεν θέλω να σε πανικοβάλλω εσένα που έχεις αυτή την φοβία :) ξέρω πως είμαστε πολλοί με αυτό τον φόβο ειρωνικό ετσι? να φοβάσαι την μοναξιά και να την έχουν ως φόβο άλλα εκατομμύρια άτομα στην γη :P

 Το θέμα είναι ένα πως όλα είναι στο μυαλο μέσα από διάφορες εμπειρίες που περάσαμε στην ζωή μας συνήθως στην παιδική ηλικία δημιουργήθηκαν αυτα τα "παιδικά τραύματα" δεν είναι κακό κάνεις δεν είναι τέλειος ουτε κάτι το τρελό είναι και χρειάζεσαι ψυχίατρο(καλα μπορεί και αυτό αλλά δεν είναι κακό)Ένα τραύμα μπορεί να είναι επιφανειακό αλλά να είναι και πολύ βαθύ ή να γίνει με τα χρόνια .Εγώ ξέρω πολύ καλα που οφείλεται η φοβία μου αυτή δεν μπορώ να καταλάβω όμως γιατί τώρα που ουσιαστικά είναι όλα σχεδόν καλα στην ζωή μου εκείνη δεν με αφήνει...Μήπως δεν θέλω εγώ να με αφήσει επειδη έχω μάθει να ζω μέσα από αυτήν?Μπορεί αυτό όμως όπως είπα είναι κουραστικό και δεν θέλω να περάσω την υπόλοιπη ζωή μου "μόνη"Δεν γίνεται από το πουθενά να ξεσπάω σε λυγμούς μήπως και πεθάνω μόνη μου...είναι παράλογο πρεπει να κερδίσω αυτόν τον φόβο.

 Και πως θα γίνει αυτό? πιστεύω πως δεν πρεπει να τον αποφεύγεις γιατί τοτε είναι σαν να θυμώνει και γίνεται πιο ισχυρός από ποτε,αυτό που πρεπει κατά την άποψη μου να γίνει είναι να κάτσεις και να μιλήσεις μαζί του να γίνεις εσύ ο φόβος του φόβου σου τρελό εεε? Τι είναι όμως πιο τρελό? ότι εσύ κλαις κάθε βράδυ σχεδόν επειδη πιστεύεις πως είσαι μόνη-ος και θυμώνεις κάθε φόρα που τολμάς να μιλήσεις σε καποιον για αυτό που θα σου πει,ότι αυτό είναι βλακεία με αποτέλεσμα να φοβηθείς παρα πάνω? ή ότι άπλα θα επικοινωνήσεις με τον φόβο σου? Σαφώς και είναι δύσκολο και δεν θα πετύχει με την μια μπορεί να χειροτερέψει επειδη θα καταλάβει ότι πλέον δεν μπορεί να σε κάνει ότι θέλει,πρεπει όμως να το καταλάβει γιατί κάποια στιγμή θα βρεθείτε αντιμέτωποι εάν δεν έχει συμβεί είδη και μάντεψε ποιος θα χάσει σε αυτό....Κάτσε λοιπον κάποια στιγμή ήρεμα και πες "Τώρα ήρθε η ώρα να τα πούμε"και σίγουρα εκείνος κάπως θα αντιδράσει εσύ συνεχίζεις...δεν πρεπει να τα παρατάς εύκολα γιατί εσύ τον έχεις δημιουργήσει αρα εσύ ασκείς έλεγχο πάνω του...

 Τώρα οσο για τα άτομα που είναι δίπλα σου είναι Πολ σημαντικά και σίγουρα σε αγαπάνε μην θυμώνεις μαζί τους που δεν καταλαβαίνουν κάποια πράγματα είναι επειδη εσύ δεν μπορείς να τα πεις...εκείνοι όμως είναι εκεί για σένα αυτό πρεπει να το βάλεις καλα μέσα στον νου σου άκου τι σου λένε και ας μην έχει καμία σχέση με αυτό που νιώθεις προσπάθησε να το κάνεις πιο κατανοητό σε αυτούς.Γιατί κάποια στιγμή ίσως να είναι πολύ αργά ...

 Δεν ξέρω αν καταλάβατε αλλά εγώ τα λέω σε εσάς για να τα ακούω εγώ...Αλλά αλλιώς τι σημασία θα ειχε αυτή η στήλη αν δεν μοιραζόμουν εμπειρίες και "μυστικά"μαζί σας? Ξέρω ότι ήταν ένα κουραστικό κείμενο και ίσως χωρίς κάποια αρχή μέση και τέλος αλλά έτσι είναι πιστεύω τα αισθήματα δεν μπορείς να καθορίσεις πως θα σου βγουν.Η αλήθεια είναι πως ουτε εδώ κατάφερα να μιλήσω για τον φόβο μου όπως τον έχω εγώ μέσα μου,λογικό είναι όμως.Χαζεύοντας λοιπόν το χιόνι και στριβοντας ένα τσιγάρο σας αφήνω...Δεν ξέρω τι γεύση σας άφησε αυτό το κείμενο αν με ρωτάτε πάντως εγώ νιώθω ένα μπέρδεμα και ένα άγχος ίσως επειδη γράφω για κάτι που φοβάμαι...


Υ.Γ Σας ευχαριστώ που διαβάσατε αλλο ένα κείμενο μου!!!Και συγγνώμη εάν σας κούρασε.Θα ήθελα πολύ να μας στείλετε σε e-mail ή στο facebook τους δικούς σας φόβους...






Άλλωστε όπως διάβασα κάπου :

Η μοναξιά είναι ένα καλό μέρος για να επισκεφτείς, αλλά

ένα άσχημο μέρος για να μείνεις.

Josh Billings Αμερικανός χιουμορίστας


Φιλακιααααα Σάραααααα <3









                       Αναμνήσεις!!!


 

  Γεια σας καιρό έχουμε να τα πούμε....Όσοι από εσάς έχετε κάνει like στην σελίδα μας στο facebook ξέρετε το γιατί....είχαμε κάποια τεχνικά θέματα...Για άλλη μια φόρα σας ευχαριστώ όλους σας για τα σχόλια άλλα και για τα μηνύματα που μας έχετε στείλει όλες αυτές τις μέρες...είναι πολύ ωραίο να βλέπεις ότι ανταποκρίνονται σε κάτι που κάνεις με αγάπη!!! Ακόμα καταλαβαίνω τελικά ποσό ανάγκη έχει ο κόσμος να μιλήσει και ας μην μας λέτε πολλοί από εσάς κάποιο πρόβλημα αναζητάτε άπλα μια παρέα αυτό είναι πολύ όμορφο....

  Το θέμα όπως καταλάβατε από τον τίτλο και από την φωτογραφία είναι οι αναμνήσεις...Όλες αυτές τις μέρες τις πέρασα αναπολώντας τα προηγούμενα χρόνια και ας μην ήταν και τόσο όμορφα...εγώ τα έχω ως κάτι πολύ γλυκό μέσα μου και πιστεύω πως αυτό είναι ένα στοίχημα που έχω κερδίσει ακόμα και αν έχω πονέσει πολύ στο παρελθόν.Οι περισσότεροι κουβαλάμε κάτι στην πλάτη μας που μας πονάει , που όταν το σκεφτόμαστε τα μάτια μας βουρκώνουν ή από χαρά ή και από λύπη αυτό όμως δεν είναι κακό.

  Ακούω τόσους που λένε πως πάνε σε ψυχολόγο για να "ξεχάσουν" για μένα όμως εκεί χάνετε το παιχνίδι γιατί να ξεχάσεις? Θέλω να πω πως πρέπει να βλέπουμε τι κάναμε και να το ξεπερνάμε οχι να το ξεχνάμε!!! Εξάλλου αυτή είναι η ιστορία του καθενός μας "σβήνοντας" το παρελθόν είναι σαν να διαγράφεις αυτό που εισαι και αυτό που εχεις ζήσει μεχρι τωρα το μέλλον μας υπάρχει επειδή υπαρχει και το παρελθόν...Αν είναι κάτι να "ξεχαστεί"θα "ξεχαστει" μονο του...(Βάζω εισαγωγικά γιατί τιποτα δεν διαγράφεται από την μια στιγμή στην άλλη απλος χώνεται βαθια στο μυαλο μας και ανακαλείται οποτε εμεις το θέλουμε) Καποτε μου ειχε πει μια ας πούμε φιλη (ψυχολόγος) πως η μνήμη είναι σαν μια παλιά ντουλάπα που έχουμε στην αποθήκη,που παμε και βάζουμε πράγματα που είναι παλια ή και άχρηστα άλλα τα καταχωνιάζουμαι εκεί μήπως και τα χρειαστούμε και ύστερα από χρόνια τα βλεπουμε και γελάμε...

  Μάλλον ειχε δίκιο!!! Το κακό όμως είναι όταν ζεις μέσα από τις αναμνήσεις,δηλαδή δεν εχεις ζωή στο τωρα άλλα ζεις μέσα από το πριν...συνήθως αυτό το κάνουμε όταν χάνουμε κάτι που αγαπάμε ότι και αν είναι αυτό και έτσι αναζητάμε κάποιες μνήμες μαζι του...Αυτο όμως είναι τραγικό λάθος επειδη πληγωνόμαστε καθε φόρα πιο πολύ δεν γίνεται να ζητάς σε κάτι που υπήρχε στο παρελθόν και για κάποιο λόγο έφυγε (και δεν αναφέρομαι στον θάνατο μονο)να υπαρχει και στο τωρα και στο μελλον ολα για κάποιο λογο γίνονται...

  Το στοίχημα που λέω πως κέρδισα κατα καποιον τροπο(ακόμα το παλεύω :P που θα μου πάει όμως)είναι πως για ότι και αν έζησα στο παρελθόν δεν το μετανιώνω ουτε κρατάω κακιά το έχω με ένα δικο μου τροπο σαν μια ωραία ρομαντική ταινία ή σαν κάποιο παραμύθι στο μυαλο μου!!!Και προχωράω παρα κατω δεν θέλω να μπλέκω το πριν με το τωρα μου...Ειμαι καλα ετσι όπως ειμαι και δεν χρειάζομαι κανένα άτομο ή πράγμα που από επιλογή μου έμεινε εκεί!!! Ακόμα και όταν όμως αυτά επιστρέφουν επειδή κάποια άτομα δεν μπορούν να καταλάβουν ή δεν θέλουν ότι είναι παρελθόν και δεν συμβαδίζουμε το μονο που πετυχαίνουν είναι να μου χαλάνε την διάθεση οποτε γιατί να τους δίνω αυτη την χαρά?Είμαστε αυτοί που είμαστε και αυτό δεν θα αλλάξει ποτε (οσο και αν ελπίζουμε σε αυτό για να δικαιολογήσουμε κάποιους καποιους :P)Όλοι έχουμε μπει στην διαδικασία αυτή π.χ κρατάμε ρούχα που δεν πρόκειται να τα φορέσουμε ποτε ξανά μονο και μονο επειδή μας αρέσουν ή μας θυμίζουν κάτι άλλα γκρινιάζουμε που μας πιάνουν χώρο στο ντουλάπι ¨/ γιατί δεν τα πετάμε λοιπόν? ? ? Θέλουμε να κρατάμε επικοινωνία με την πρώτη μας αγάπη φιλικά αλλά ξέρουμε πως δεν γίνεται γιατί το επιδιώκουμε λοιπον? ? ?Δεν μπορώ να απαντήσω σε αυτα βέβαια ο καθένας έχει το δικο του γιατί η δική μου άποψη είναι πως δεν χρειάζονται αυτα και πως πρεπει να ερχόμαστε αντιμέτωποι με τον εαυτό μας να ξεκαθαρίζουμε τα θέλω μας και να πορευόμαστε με αυτά...Και      ΠΡΟΣΟΧΗ δεν το κρίνω σε καμιά περίπτωση αλλο έχω ένα μπλουζάκι αγαπημένο χρόνια επειδη μου αρέσει και αλλο έχω μια στοίβα με ρούχα...Άλλο κρατάω φωτογραφίες από το παρελθόν και αλλο κόβω αυτές που έχει άτομα που μου την δίνουν...Αλλο έχω επαφές ένα γεια με τον πρώην και αλλο καθε μέρα σχεδόν μιλάμε ενω τον βρίζω από την άλλη...Ολα αυτα και άλλα πολλά για μένα είναι σημάδια πως ένα κομμάτι σου ζει ακόμα στο πριν δεν εχεις έρθει ακόμα σε αντιπαράθεση με το τοτε για να πας μπροστά...

 Καπου εδώ σας αφήνω...πάω να χαζέψω την βροχή που είναι τόσο όμορφη πίνοντας ζεστό καφέ....και αναπολώντας ελπίζω να σας αρεσει αυτό το κείμενο αν και εμένα μου κάνει λίγο μπερδεμένο άλλα αφου αναφέρετε στις αναμνήσεις πως γινετε να είναι ξεκάθαρο?!


Υ.Γ Πείτε μου και εσείς την δικη σας αποψη σε σχέση με το παρελθόν και τις αναμνήσεις!!!Σας ευχαριστώ για άλλη μια φόρα και μην ξεχνάτε το θέμα δεν είναι τι καναμε τοτε ή τι θα μπορούσαμε να κάνουμε αλλά τι κάνουμε ΤΩΡΑ...αφήστε πίσω ότι σας ενοχλεί ότι και αν είναι αυτό και προχωρήστε μπροστα χωρίς να γυρίζετε το κεφάλι πίσω


Όποιος δεν θυμάται το παρελθόν του, είναι καταδικασμένος να το ξαναζήσει.

George Santayana, 1863-1952, Ισπανοαμερικανός φιλόσοφος


Είναι κακής ποιότητας μνήμη αυτή που δουλεύει μόνο προς τα πίσω.

Lewis Carroll, 1832-1898, Άγγλος συγγραφέας



φιλακιαααααα Σάρααααα<3







                                  ΑΠΙΣΤΙΑ!!!!






Γεια σααααας.....Καιρό έχουμε να τα πούμε :P Καταρχήν συγγνώμη που καθυστέρησα τόσο άπλα με ταλαιπωρεί και μια ίωση πέσαν και όλοι έξοδοι τώρα...και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους διάβασαν το blog μας και σε όσους μας έστειλαν μηνύματα περιμένουμε και άλλα!!!

 Λοιπόν ας αρχίσουμε...Απιστία...Πως μου ήρθε να γράψω για αυτό αρχικά...μια μέρα διάβαζα ένα μήνυμα που μας έχει στείλει μια κοπέλα για να μοιραστεί το μυστικό της (θα το διαβάσετε σύντομα είναι σε επεξεργασία ακόμα)και με προβλημάτισε αρκετά έτσι όλες αυτές τις μέρες σκεφτόμουν συνέχεια αυτό το πράγμα...Κατά την άποψη μου όταν κάποιος μπαίνει στην διαδικασία αυτή σημαίνει ότι κάτι ψάχνει και δεν το έχει βρει ακόμα ή ότι κάτι του λείπει από την ζωή του....και συνήθως συμβαίνει σε ζευγάρια που έχουν μια μακροχρόνια σχέση ή τουλάχιστον έτσι λένε οι έρευνες...

 Δεν θα αναφερθώ καθόλου στο ποιο από τα δυο φύλα είναι πιο άπιστο γιατί για μένα δεν έχει σημασία πιστεύω στον άνθρωπο και ο άνθρωπος είναι από την φύση του πολυγαμικός οπότε? Παίρνοντας αυτό ως δεδομένο θα μπορούσα να πω πως τότε δεν υπάρχει απιστία..όμως όχι γιατί μπορεί να μην είναι ο άνθρωπος μονογαμικός άλλα έχει αισθήματα και όταν αυτά μπλέκονται δεν είναι καλός συνδυασμός διότι πληγωνόμαστε,θυμώνουμε κ.α. Θα ήταν καλό να μπορούσαμε να ξεχνάμε οπότε θέλουμε άλλα έτσι δεν θα πονούσαμε και έχει σημασία ο πόνος στην εξέλιξη μας (εγώ αυτό πιστεύω :) 

 Όλοι μας κάποια στιγμή νιώσαμε απατημένοι ή απατήσαμε έστω και με την σκέψη...και δεν θα το κρίνω το θεωρώ λογικό αλλά εδώ είναι που μπερδεύομαι αν προχωρήσεις περισσότερο από το βλέμμα εκεί τι κάνεις ? Έχω βρεθεί σε αυτή την κατάσταση και δεν μου άρεσε όχι τόσο επειδή δεν το απόλαυσα :P άλλα επειδή μπήκα στην θέση του άλλου και εκεί ένιωσα πολύ ΜΑΛΑΚΑΣ . Καλό θα ήταν να μπαίνουμε στην θέση του άλλου πριν κάνουμε το οτιδήποτε και στο κάτω-κάτω εάν θες τόσο να κάνεις κάτι άλλο γιατί άπλα δεν χωρίζεις τι σου φταίει ο άλλος???

 Και οι δικαιολογίες του τύπου δεν θυμάμαι τι έκανα,ήμουν μεθυσμένη,ευάλωτη(άλλος Παντελίδης από δω :P ) και άλλα τέτοια για μένα είναι τελείως χαζές, αυτά είναι η πρόφαση και όχι η αίτια!!!Τι γίνεται όμως μετά την απιστία εννοώ ok έγινε μετά το λέμε? Και άμα το πούμε υπάρχει σχέση?

 Για μένα καλό θα ήταν να το πούμε γιατί απ την στιγμή που μπόρεσες να κάνεις κάτι τέτοιο δεν γίνετε να μην έχεις τα ...κότσια να το πεις,άλλα εάν το πεις μην περιμένεις καλή αντίδραση και είναι λογικό μπορεί να συνεχίσει η σχέση άλλα πάντα ο άλλος θα θυμάται και θα σκέφτεται την άπατη....οπότε είναι ανώφελο όπως είπα παραπάνω για να μπήκες σε αυτή την διαδικασία κάτι σου λείπει άσε λοιπόν την σχέση και βρες αυτό που σου λείπει μια ζωή την έχουμε....Ψάξτε να βρείτε αυτό που γεμίζει την δική σας ζωή μην μένετε σε μια σχέση που δεν προσφέρει τίποτα απολύτως δεν είναι κακό ούτε πουτανιά είναι η πραγματικότητα ας σταματήσουμε τους συμβιβασμούς έτσι ίσως φτιάξουμε το μέλλον μας.....

 Κάπου εδώ σταματάω γιατί όπως είπα είμαι λίγο άρρωστη και ο πονοκέφαλος δεν λέει να με αφήσει σε ησυχία το κείμενο δεν είναι και τόσο καλό ήθελα να γράψω πολλά παραπάνω άλλα αυτή την στιγμή δεν μπορώ....και νομίζω πως η ουσία βρίσκετε στην τελευταία φράση της παραπάνω παραγράφου

 


 Υ.Γ Περιμένω τα δικά σας σχόλια και μηνύματα....Ελπίζω να βοήθησα κάποιους από εσάς ή μάλλον σίγουρα βοήθησα και τον εαυτό μου γιατί τίποτα δεν είναι τυχαίο όπως τυχαία δεν ήταν και η επιλογή του θέματος (όποιος κατάλαβε,κατάλαβε :P )

Φιλακιααααα Σάρααααα.... <3





      Που πήγαν τα Χριστούγεννα??????



Γεια σας!!!Χρόνια πολλά,καλή χρονιά να έχουμε :)

Μέσα από αυτό το blog είδατε και στο αρχικό μας κείμενο θέλουμε να μοιραστούμε τα μυστικά μας

και θα χαρούμε να κάνετε και εσείς το ίδιο....

Αφού λοιπόν η εποχή είναι έτσι γιορτινή θα ασχοληθώ με αυτό το θέμα...Δεν νιώθετε ότι είναι λίγο μουντές αυτές οι γιορτές ??? Οκ.Αυτό πάει ανάλογα με το τι βιώνει ο καθένας,αλλά πέρα από αυτό εγώ δεν έχω δει χαμογελαστά πρόσωπα,παιδιά να λένε τα κάλαντα και να ευχαριστιούνται τις διακοπές από το σχολείο...Ούτε καν ζευγαράκια να περπατάνε χεράκι χεράκι!!!

Που χάθηκαν όλα αυτά???Που χάθηκαν τα Χριστούγεννα???

Μια ωραία απάντηση θα ήταν πως ένα κακό ξωτικό σκότωσε τα Χριστούγεννα :P αλλά ακόμα και αυτό εάν υποθέσουμε δεν θα έπρεπε κάποιος να σώσει τα Χριστούγεννα όπως σε κάθε ταινία ??

(ναι σε αυτές που όλοι βλέπουμε τέτοιες μέρες τα μεσημέρια αναφέρομαι..)Αυτά όμως είναι μόνο για τις ταινίες ... Όσο το σκέφτομαι όμως απάντηση δεν βρίσκω.Κάποια άτομα την βρίσκουν (την απάντηση πάντα :P)στην οικονομική κρίση,δεν λέω ναι όντως μας έχει επηρεάσει .Δεν μπορώ όμως να πιστέψω πως η οικονομική κρίση είναι πιο δυνατή από το "πνεύμα των Χριστουγέννων"

Αυτές οι μέρες θέλουν αγάπη και όχι αδιαφορία και όχι χρήματα γιατί πολύ έχουμε μπερδέψει τις έννοιες αυτές ένα απλό χαμόγελο στα άτομα που αγαπάμε,μια αγκαλιά,ένα φιλί...αρκούν και είναι πιο σημαντικά από όλα τα δώρα του κόσμου και όλοι τα έχουμε ανάγκη.Κάθε φόρα σκέφτομαι πως θα ήταν εάν σήμερα πέθαινα και έπρεπε να αποχαιρετίσω όσους αγαπώ και πάντα σχεδόν με πιάνουν τα κλάματα και αυτό επειδή δεν θέλω να χάσω αυτά τα άτομα που αγαπώ....Που κολλάει αυτό?

Στο ότι πρέπει πάντα να θυμόμαστε όσους αγαπάμε και να μην σκεφτόμαστε ποσό θα μας κοστίσουν τα δώρα τους αυτές τις μέρες κατά την γνώμη μου η αγάπη είναι το απόλυτο και πιο ακριβό δώρο στον κόσμο

Αυτά από έμενα χάρηκα που τα είπαμε περιμένω τα δικά σας σχόλια από κάτω να έχουμε όλοι μια καλή χρόνια με υγεία χαρά και πάνω από όλα αγάπη!!!



Υ.Γ στείλτε μου δικά σας e-mail με προβληματισμούς


Φιλακιααααααααα ...... Σάρααα<3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου