Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016

Δεν ξέρω!!!



Καλησπέρα ... Ξανά ήρθαμε αλλά τώρα με κάποιες διαφορές ίσως κάποια άτομα απο εσάς να πρόσεξαν την αλλαγή αλλά αυτό θα το συζητήσουμε σε ένα άλλο κείμενο, όπως και πολλά άλλα . 

Το θέμα λοιπόν αυτή την εβδομάδα είναι δυο λέξεις αγαπημένες μου τον τελευταίο καιρό και αυτές είναι "Δεν ξέρω" ναι μπορεί να ακούγεται κάπως , όμως όλοι έχουμε βρεθεί κάποια στιγμή στην ζωή μας που πραγματικά δεν ξέραμε τι θέλαμε , τι κάναμε και ποιοι ήμασταν . Είναι καλοκαίρι λοιπόν η μόνη εποχή που όλοι κάποια στιγμή έχουμε πολύ χρόνο με τον εαυτό μας . Και τότε τσουπ ξεπηδούν και όλα εκείνα που όλο τον υπόλοιπο χρόνο κατάφερες να θάψεις καλά μέσα σου .
Εγώ λοιπόν στην φάση που είμαι τώρα δεν ξέρω πολλά πράγματα , δεν ξέρω τι θέλω να κάνω με τον εαυτό μου πως θέλω να κινηθώ , δεν ξέρω αν θέλω να κάνω όλα αυτά που έχω σκεφτεί . Και λέω θέλω και όχι μπορώ γιατί μην κοροϊδευόμαστε άμα θέλουμε πραγματικά μπορούμε και τον κόσμο όλο να γυρίσουμε τούμπα .
Αυτή η κατάσταση η αλήθεια είναι πως με τρομάζει πολύ και μου δημιουργεί ένα άγχος που κάνει τα πράγματα πιο περίπλοκα από οτι είναι .
Αν με ρωτάτε αν υπάρχει λύση όταν βρισκόμαστε σε μια τέτοια κατάσταση του "Δεν ξέρω" θα σας πω , πως ναι σε όλα υπάρχει και μια λύση που άλλους θα τους φάνει δύσκολο να την βρουν και σε άλλους εύκολο αυτό έχει να κάνει με το κάθε "Δεν ξέρω" χωριστά .
Για μένα ας πούμε η ιδανική λύση θα ήταν μια βαλίτσα και ένα μακρινό ταξίδι για να με κάνει να σκεφτώ πραγματικά τι θέλω από εμένα την Σάρα . Αλλά επειδή ακόμα αγγίζουν τα πόδια μου στην γη ξέρω πως αυτό είναι σχεδόν ουτοπικό άρα που καταλήγω ?
Σε κάτι πιο απλό . Πρέπει απλά να χαλαρώσουμε να ακούσουμε τι έχει να μας πει το εγώ μας καθαρά και όχι αυτό δεν θα γίνει από μόνο του έτσι ξαφνικά θέλει δουλεία . Ας αφιερώσουμε στο εγώ μας δέκα λεπτά μέσα στην ημέρα και ας το ακούσουμε . Ας μιλήσουμε μαζί του . Πιστεύω πως μόνο αν χτίσουμε μια καλή σχέση με το εγώ μας θα μάθουμε πραγματικά για αυτό . 
Ακόμα σημαντικό είναι να προσπαθούμε να περνάμε καλά όσο μπορούμε , να γελάμε , να κάνουμε πράγματα που μας χαλαρώνουν και μας ηρεμούν ( εντάξει αυτό δεν είναι πάντα εύκολο αλλά η προσπάθεια μετράει ) .
Κάτι άλλο είναι πως δεν "πρέπει"σε καμία περίπτωση να μας επηρεάζουν άτομα σε αυτά που θέλουμε εμείς για τον εαυτό μας , φυσικά και θα ακούμε και θα σεβαστούμε την κάθε γνώμη όμως δεν μπορεί η ζωή μας όλη να εξαρτάται από κανέναν . Τα όνειρα , οι στόχοι και τα "δεν ξέρω"είναι δικά μας ! 
Κάποια στιγμή τα "δεν ξέρω"θα γίνουν ξέρω και τότε θα πάνε όλα κάλα ας μην το σκεφτόμαστε και τόσο λοιπόν , διότι μόνο κακό κάνουμε σε εμάς και όπως λέω ας ΓΙΟΛΑΡΟΥΜΕ και μια φορά δεν κάνει κακό αντιθέτως .
Αυτά τα λίγα λοιπόν για σήμερα . Μπορεί να ήταν και το χειρότερο κείμενο ever αλλά "δεν ξέρω" :) Νομίζω όμως οτι είμαι σε καλό δρόμο . 
Μέχρι το επόμενο κείμενο φιλάκιααααααα

Υ.Γ: (ένα τραγούδι για το YOLO)


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου