Παρασκευή 19 Αυγούστου 2016

Οι διακοπές μιας γκρινιάρας



Αγαπητό μου blog , σήμερα δεν θα γράψω για κάτι συγκεκριμένο , ίσως το έχουμε ανάγκη και αυτό όχι επειδή δεν έχω κάποιο θέμα στο μυαλό μου ή κάποιο μυστικό, έχω βέβαια . Η φάση όμως που βρίσκομαι αυτές τις μέρες δεν μου το επιτρέπει . Οπότε είπα να μιλήσω γενικά για το τι κάνω όλη αυτή την εβδομάδα σαν να τα γράφω στο ημερολόγιο μου . Πάμε λοιπόν :)

Διακοπές σε κάποιο νησί δεν πήγα φέτος , ο λόγος ήταν καθαρά οικονομικός , αλλά το πήρα σχεδόν ψύχραιμα για δυο λόγους . 1ον είχα εναλλακτική και δεν θα με έτρωγε η Αθήνα και 2ον, η ευθύνη ήταν δική μου. Εγώ δεν έκανα καλή διαχείριση οπότε ... 


Με λίγα λόγια λοιπόν μάζεψα τα πράγματα μου και ήρθα στο εξοχικό μου. Το εξωτικό Αλεποχώρι! Χωρίς φίλους, μόνο με την οικογένεια . Απογοήτευση αρχικά, γιατί σκεφτόμουν πως θα περάσουν τόσες μέρες  (μπλα μπλα μπλα) μέχρι να έρθει η παρέα μου . 


Από την ώρα όμως που έφτασα εδώ ξαφνικά ηρέμισα , χαλάρωσα. Κάτι από μέσα μου, μου έλεγε πως θα πάει καλά , οπότε σταμάτησα την γκρίνια και άφησα τα πράγματα να έρθουν μόνα τους .


Και πραγματικά είναι πολύ μα πολύ όμορφα. Έκανα νέες γνωριμιές - φίλους , γέλασα , χόρεψα , κολύμπησα , ήπια , κ.α. Ήταν τελικά ό,τι μα ό,τι χρειαζόμουν όλον αυτό τον χειμώνα που πέρασε .
Ήταν ένας βαρύς χειμώνας, όχι από κρύο καθόλου μπορώ να πω , αλλά από άγχος , στεναχώρια και όλα αυτά τα "όμορφα" . Έτσι λοιπόν όλο αυτό το σκηνικό με χαλάρωσε πάρα πολύ και με κάνει να μπορώ να γεμίσω όντως μπαταριές για έναν ακόμα δύσκολο χρόνο από ότι φαίνεται . 


Που θέλω να καταλήξω όμως και σας λέω όλα αυτά για μένα που είναι τόσα βαρετά ;;; ΜΑ ΦΥΣΙΚΆ στο ότι δεν πρέπει τελικά να καταδικάζουμε ποτέ μα ποτέ καταστάσεις , ας δίνουμε ευκαιρίες και που ξέρεις μπορεί να βγει και κάτι καλό από εκεί που δεν το περιμένεις , αρκεί να χαλαρώσεις και να το απολαύσεις !  Ας είμαστε λίγο πιο ήρεμοι και ανοιχτοί σε νέες εμπειρίες. Δεν κάνει κακό . ;)


Να είστε καλοί μαζί μου για αυτό το βαρετό, για σας, κείμενο αλλά δεν μπορώ να αφήσω τον εαυτό μου τώρα να σκεφτεί τίποτα. Εξάλλου το κείμενο το γράφω όσο είμαι στην παραλία οπότε υπάρχει μια πολύ χαλαρή διάθεση . 


Υ.Γ. : Όσοι δεν είχατε την ευκαιρία να πάτε κάπου , προσπαθήστε να αποδράσετε μέσα στην πόλη γιατί μπορείτε ακόμα και χωρίς λεφτά και χαλαρώστε . Μπλουυυμ πάω για βουτιά. ΑΡΚΕΤΑ! Ο ήλιος καίει :)



Φιλάκιαααααα Σάρα  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου