Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2016

Η Αυτοκαταστροφή μου!!!




Χελόυ μάι φρεντς ! Καλό μήνα να έχουμε και καλό φθινόπωρο . Άλλη μια εβδομάδα πέρασε γυρίσαμε στις δουλειές μας και επίσημα .

ΠΡΟΣΟΧΗ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΗ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΤΕ ΤΗΝ!!!


Αρχικά όμως θα ήθελα να αναφερθώ στο γεγονός που συμβαίνει με τα κανάλια , να το βγάλω από μέσα μου βρε αδερφέ αφού είναι άσχετο και δεν θα κάτσω να κάνω ένα κείμενο για αυτό . Σοβαρά τώρα πως μπορείτε μερικοί να χαίρεστε που δεν πήραν την άδεια τέσσερα μεγάλα κανάλια Mega , Alpha , E , Star ;;; Ναι Ok και εγώ είμαι της άποψης όποιος χρωστάει να πληρώσει , αλλά να πληρώσει ! Ναι το Mega χρωστάει τα κερατά του αλλά τα υπόλοιπα ;;; Η κυβέρνηση πήρε ένα κάρο λεφτά από αυτά τα κανάλια για να μην τους δώσει την άδεια ;;; Αλλά βέβαια πήρε άδεια ο Μαρινάκης και το σχήμα Καλογρίτσα και δεν λέω να μην πάρουν αλλά δεν μπορείς να αφήνεις μόνο τέσσερα κανάλια ανοιχτά . Τόσες χιλιάδες οικογένειες δηλαδή που κινδυνεύουν να μείνουν στον δρόμο κάνεις δεν το σκέφτηκε ;;; Τέλος άλλο ένα ερώτημα θέλω να θέσω με το μικρό μου μυαλό , τώρα που δεν δώσαμε την άδεια σε αυτά τα κανάλια και θα τους κατασχέσουν ας πούμε τα κτίρια και ότι άλλο θα ξεχρεώσουν ;;; Δεν νομίζω . ;)

Αρκετά όμως με αυτό το θέμα ήθελα απλά να μοιραστώ κάποιες σκέψεις μου μαζί σας . Το κύριο θέμα αυτής της εβδομάδας είναι η αυτοκαταστροφή . Όλοι μας έχουμε περάσει μια στιγμή στην ζωή μας που σκεφτόμασταν μόνο πως θα κάνουμε κακό σε εμάς . Με τον οποιοδήποτε τρόπο είτε με την μέθοδο της αυτοκτονίας , που αυτή χωρίζεται σε δυο κατηγορίες για μένα .

α) Ξέρω ότι με το να πιω 10 ντεπόν δεν θα πεθάνω αλλά σίγουρα θα κινδυνέψω .

β) Θα κρεμαστώ από το ταβάνι ή θα κόψω τις φλέβες μου για πιο σίγουρα αποτελέσματα .

Είτε και με την μέθοδο δεν κάνω τίποτα για μένα . Είμαι συνέχεια σε ένα σπίτι κλεισμένος/η και κλαίω την μοίρα μου . Υπάρχει όμως και κάτι λίγο πιο σπάνιο που είναι να βγαίνω κάθε μέρα να πίνω , να χορεύω , να δείχνω γενικά ότι είμαι κάλα ενώ ξέρω πως δεν ζω .

Προσωπικά εγώ έχω περάσει από όλα τα στάδια , εκτός από το β στην αυτοκτονία και μπορώ με σιγουριά να πω πως όλοι μας από τέτοιες καταστάσεις θα περάσουμε και θα ξαναπεράσουμε απλά μετά από κάποια στιγμή θα μπορούμε να έχουμε καλύτερη άμυνα .

Η ζωή μας είναι οτι μα οτι πιο σημαντικό έχουμε , μπορούμε να την χτίσουμε όπως θέλουμε , να την βάψουμε και τέλος να την διακοσμήσουμε . Αν δεν μας αρέσει κάτι απλά το πετάμε ή το αλλάζουμε .

Δεν μπορούμε να αφήσουμε τίποτα και κανέναν να μας φτάνει σε τέτοιο σημείο , ούτε τον ίδιο μας τον εαυτό ( που παρεμπιπτόντως είναι και ο μεγαλύτερος εχθρός μας ) . Αν συνειδητοποιήσουμε αυτό μετά είναι όλα λίγο καλύτερα . Αυτό είναι το πρώτο βήμα για να νιώσεις λίγο πιο κουλ . Στο δεύτερο δεν θα αναφέρω ούτε φίλους-συγγενείς ούτε τίποτα τέτοιο . Ναι είναι πολύ σημαντικοί αλλά όχι όσο είσαι εσύ για σένα ! Με πιάνεις ; Την ώρα που είσαι χάλια και κοιτάς το ταβάνι ή έχεις στα χέρια σου κάτι που μπορεί να σου κάνει κακό , θες χάπια ; θες μαχαίρι ; κάτι τέλος πάντων , σκέψου λίγο εσένα πάρε βαθιές ανάσες και γίνε για λίγο εξωτερικός παρατηρητής , τι βλέπεις ; ....

Όλοι για κάποιο λόγο ήρθαμε και όλα συμβαίνουν επίσης για κάποιο λόγο . Ο άνθρωπος έχει ψυχική και σωματική δύναμη τεράστια απλά δυσκολευόμαστε να το διακρίνουμε .

Μην αναφέρομαι όμως μόνο σε αυτούς που ζουν το δράμα . Ας μιλήσω λίγο και για Ντράμα Κουίν και από αυτό όλοι έχουμε υπάρξει λίγο και το θεωρώ από τα πιο σπαστικά πράγματα , είναι από τα λίγα που όταν καταλάβω ότι αυτή την στιγμή συμπεριφέρομαι κατά αυτό τον τρόπο νευριάζω υπερβολικά με μένα . Είναι πολύ άσχημο να βλέπεις παντού δράμα και να μιζεριάζεις χωρίς λόγο αυτό σε σκοτώνει . Πέρα από αυτό , γιατί πες ότι για σένα δεν σε νοιάζει ( αν και θα έπρεπε ) οι άλλοι τι φταίνε μάτια μου να το ζουν αυτό;

Ξύπνα!

Νομίζω ότι κούρασα πολύ με αυτό το θέμα και το σταματάω επίτηδες εδώ γιατί αλλιώς θα γράφω για πολύ μα πάρα πολύ ακόμα. Μέσα από αυτό το κείμενο δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να θίξω άτομα που βιώνουν τέτοιες καταστάσεις . Διότι όπως είπα το έχω περάσει και γνωρίζω πόσο δύσκολο είναι . Σκοπός μου είναι να μπορώ σε ένα βαθμό να βοηθήσω μέσα από δω . Για αυτό τσιλ η ζωή είναι πολύ ωραία απλά ψάξε αυτό που θα ομορφαίνει την δική σου !


Υ.Γ : Κλασικά πράγματα πια :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου