Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016

Ο φύλακας άγγελος μου (σαμιαμιδάκι)


Καλησπέρα , καλησπέρα (ναι ξέρω αρχίζω σαν τους πρωταγωνιστές , αλλά μου αρέσει :( ) άλλη μια εβδομάδα φτάνει στο τέλος της και γενικά η γεύση που μου αφήνει είναι καλή παραδόξως :Ρ . Άλλαξε και ο καιρός κάπως επιτέλους οπότε :)

Το θέμα μου αυτή την εβδομάδα έχει να κάνει με τον δικό μου φύλακα άγγελο , το σαμιαμιδάκι μου , την αδερφή ψυχή μου . Και ναι αυτή είναι η Αγγελίνα . Τι να πει κανείς για εκείνη ; Απλά την ευχαριστώ που υπάρχει μέσα στην ζωή μου .

Με την Αγγελίνα αρχίσαμε να κάνουμε παρέα όταν εγώ ήμουν 12 και εκείνη 13 . Για μένα ήταν μια μεταβατική φάση , καταλαβαίνετε από δημοτικό στον μεγάλο κόσμο του γυμνασίου ( για αυτό σίγουρα θα μιλήσω σε κάποιο κείμενο ) Ενώ γνωριζόμασταν και ήμασταν μαζί στο ίδιο δημοτικό ποτέ δεν κάναμε παρέα παρόλο που είχαμε αρκετά να μας ενώνουν .

Από την πρώτη μέρα λοιπόν του γυμνασίου ήταν εκείνη που με πήρε από το χέρι και με έβαλε σιγά σιγά σε αυτό τον κόσμο που τόσο φοβόμουν . Αρχίσαμε λοιπόν να κολλάμε , να μοιραζόμαστε τα πάντα . Οι μέχρι τότε εμπειρίες μας και οι προβληματισμοί μας ήταν σχεδόν ίδιοι . Πάντα μας έλεγαν ένα αταίριαστο δίδυμο και ναι, ήμασταν και είμαστε τελείως διαφορετικές μα και τόσο ίδιες ταυτόχρονα . Και η σχέση μας σίγουρα βασίζεται στην ειλικρίνεια .

Γρήγορα άρχισαν να μπαίνουν στην ζωή μας τα πρώτα προβλήματα , άλλα ήταν σημαντικά και άλλα όχι τόσο , όμως πάντα ήταν η μια δίπλα στην άλλη . Στα μέσα της χρονιά κοιμόμασταν κάθε μέρα σχεδόν μαζί υπήρχαν μέρες που δεν πήγαινα καν σπίτι μου .

Μετά όμως υπήρξε ένα τεράστιο κενό στην ζωή μας σταματήσαμε έτσι ξαφνικά την κάθε επικοινωνία για ένα χρόνο περίπου . Και αυτό επειδή υπήρξαν διάφοροι καλοθελητές... Αυτό όμως το κενό κατά την γνώμη μου πια μόνο καλό μας έκανε γιατί μέσα από αυτό βγήκαμε πιο δεμένες και πλέον μπορώ να πω με σιγουριά πως δεν μπορεί να μας χωρίσει κανείς .

Τι σημαίνει όμως η Αγγελίνα για μένα ; Δεν ξέρω αν μπορώ να απαντήσω κάτι τέτοιο . Για μένα η Αγγελίνα είναι η αδερφή ψυχή μου , η φίλη μου , η αγκαλιά που θέλω για να μου δώσει δύναμη , η συμβουλή που θέλω , η χαρά που μου προσφέρει απλόχερα , η κατανόηση που επιζητώ , η φωνή της λογικής που πολλές φορές δεν έχω , η ομορφιά μέσα σε τόσα άσχημα που συμβαίνουν .

Η Αγγελίνα ήταν δίπλα μου στις πιο σημαντικές και ασήμαντες στιγμές της ζωής μου . Και πάντα με τον δικό της μοναδικό τρόπο με προστάτευε από τα πάντα . Πολλές φορές δεν μπορεί να καταλάβει όλα αυτά που μου προσφέρει αλλά για μένα και μόνο που την βλέπω ή έστω ξέρω πως είναι κάπου και είναι κάλα είναι το πιο σημαντικό .
Έχει έναν μοναδικό δικό της τρόπο να με κάνει να είμαι καλά και να μου δίνει δύναμη . Η αγάπη που έχω για εκείνη πραγματικά δεν νομίζω ότι μπορεί να αποτυπωθεί μέσα από λέξεις . Δεν λέμε συχνά ότι αγαπάμε η μια την άλλη γιατί απλά δεν χρειάζεται το ξέρουμε και μόνο ένα βλέμμα αρκεί για να καταλάβω πόσο με νοιάζεται και με αγάπα .

Πλέον δεν την έχω δίπλα μου κυριολεκτικά καθώς μένει Πάτρα και μου ήταν πολύ δύσκολο να ξέρω ότι θα φύγει και δεν θα είναι εδώ , φοβόμουν πως και αυτή η φιλιά ανάμεσα σε τόσες θα χαθεί ... Αντίθετα όμως η δική μας φιλιά γίνετε όλο και ένα καλύτερη . Ξέρω πως είναι μακριά μου αλλά η σκέψη της πάντα θα είναι και σε μένα . Ναι , υπάρχουν πολλά βράδια που θα ήθελα να μπω στην αγκαλιά της και να κλάψω ή να ακούσω την συμβουλή της , δεν μπορεί όμως να γίνει διαφορετικά . Ευχαριστώ κάπου εδώ τον ιδρυτή του Skype γιατί διαφορετικά δεν ξέρω πως θα την πάλευα .

Εδώ θέλω να πως στο σαμιαμιδάκι μου ( έτσι την αποκαλώ πλέον γιατί κάποτε ήταν η τσουλούφω μου ) σε ευχαριστώ για όλα , είσαι πραγματικά ένα από τα πιο σημαντικά άτομα της ζωής μου , σε ευχαριστώ για τα ατελείωτα βράδια που έχεις κάτσει να με ακούσεις , σε ευχαριστώ που μου δίνεις δύναμη να συνεχίσω να παλεύω , σε ευχαριστώ για την κατανόηση που δείχνεις (εγώ δεν θα με άντεχα) , σε ευχαριστώ για τις υπέροχες συμβουλές σου , σε ευχαριστώ για τις υπέροχες αναμνήσεις που έχουμε χτίσει μαζί , σε ευχαριστώ για τα μοναδικά pancakes σου :Ρ . Σε ευχαριστώ που υπάρχεις μέσα στην ζωή μου και την κάνεις καλύτερη . Είσαι μοναδική !!!

Μακάρι όλοι σας να έχετε στην ζωή σας ένα τέτοιο άτομο ή έστω κάποια στιγμή να γνωρίσετε . Το κείμενο αυτό δεν λέει ούτε τα μισά από όσα νιώθω για εκείνη γιατί απλά δεν μπορώ να τα εκφράσω με λόγια και λέξεις είναι κάτι ανώτερο . Αν υπάρχουν φύλακες άγγελοι σίγουρα αυτή είναι η δική μου .



Υ.Γ : Αν βρήκατε αυτό το κείμενο βαρετό ή ανούσιο λυπάμαι . Δεν είναι σίγουρα ένα καλό κείμενο για μένα όμως έχει το μεγαλύτερο νόημα . Το τραγούδι αυτό είναι συνδεδεμένο με την φιλιά μας , φυσικά έχουμε και ένα τις μπαρμπί αλλά είπα να μην γίνω άλλο ρεζίλι :P





Φιλάκιαααα Σάρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου