Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2016

Η πρώτη μου αγάπη!!!


Γεια σας φίλοι μου , ελπίζω να είστε όλοι καλά και αν δεν είστε δεν πειράζει υπομονή και κουράγιο . Όσοι έχετε εξεταστική δύναμη συντρόφια μου θα περάσει και αυτό .

Ας μπούμε στο θέμα μας λοιπόν που είναι η πρώτη αγάπη . Τι να πει κανείς για αυτή ; Σίγουρα θα την θυμάσαι για πάντα . Αυτές οι στιγμές που έζησες με την πρώτη σου αγάπη είναι μοναδικές είτε είναι καλές είτε όχι , που δεν γίνεται να μην έχετε έστω και μια καλή ανάμνηση μαζί .

Η δική μου πρώτη αγάπη ξεκίνησε μόνο από μια κόκκινη ζακέτα και μια πλάτη ( η Αγγελίνα κατάλαβε ) και από εκεί που δεν το περίμενα έγιναν όλα μα όλα τόσο γρήγορα . Θυμάμαι τα πάντα από τότε με λεπτομέρεια , ήταν όλα πολύ δυνατά . Ζούσαμε όλα τα συναισθήματα τόσο μα τόσο έντονα .

Κάθε φορά που τον έβλεπα το σώμα μου ανέβαζε θερμοκρασία και όταν έφευγε η καρδιά μου άδειαζε . Ήταν όλα μοναδικά , αυτά όμως δεν κρατάνε για πάντα όταν είσαι σε μικρή ηλικία δεν μπορείς να διαχειριστείς κάτι τέτοιο με λογική , σε κυριεύει το συναίσθημα ή αυτό είναι απλά δικαιολογία για να αποφύγω να θίξω την πρώτη μου αγάπη ( πάνω από όλα είμαι κάλος άνθρωπος ) .
Πέρα όμως από την πλάκα όσο άσχημα και να ήταν (και όταν λέω άσχημα εννοώ πραγματικά άσχημα) όσο μαλάκας και να ήταν και εγώ χαζή , έμαθα πολλά πράγματα από αυτόν , έμαθα να αγαπάω , να μην εμπιστεύομαι τόσο εύκολα άτομα , να μην συγχωρώ τα πάντα , να πονάω , να κάνω έρωτα .

Και όταν είναι η ώρα να γραφτεί το τέλος στην ιστορία ; Αχ Θεέ μου αυτό πονάει και πονάει πολύ , νομίζεις ότι η ζωή σου κάπου εκεί τέλειωσε πως δεν θα ξανά αγαπήσεις , πως δεν θα ζεις κ.α. ναι , για κάποιο καιρό ίσως είναι έτσι και αν λάβουμε σοβαρά υπόψη μας την εφηβεία ναι, θα τα βλέπεις όλα μαύρα . Αλλά και αυτό έχει την γλυκά του πρέπει να περάσεις και από αυτό και πίστεψε με θα έρθει η στιγμή που θα αγαπήσεις κάποιον και θα αγαπηθείς πολύ και θα αναρωτιέσαι μήπως από εφιάλτη πέρασες σε κάποιο όνειρο.

Τι θα γίνει όμως με την πρώτη αγάπη σου ; Να τίποτα μπορεί να έχετε επανασυνδέσεις ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο , ειδικά αν μένετε στην ίδια περιοχή αναγκαστικά θα τον βλέπεις συχνά . Τώρα αν με ρωτάς αν αυτή η αμηχανιά όταν τον βλέπεις το τρέμουλο και ότι νιώθει ο καθένας θα φύγει ποτέ . Ίσως , ίσως πάλι και όχι ... Αυτό πάει ανάλογα με το τι έχετε ζήσει . Πάντα όμως θα νοιάζεσαι για τον άλλο μπορεί να μην το δείχνεις , αλλά ότι και να πέρασες μαζί του πάντα θα θες να είναι καλά .

Όπως και να έχει η πρώτη αγάπη είναι πολύ ωραία περίοδος και πρέπει να φροντίζουμε όσο μπορούμε να κρατάμε τα καλά μόνο μέσα μας και να μην βγάζουμε μίσος για εκείνη την περίοδο αν ήταν δύσκολη . Όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο ! Ε και στην τελική μην τα παίρνουμε και όλα τόσο κατάκαρδα ναι η πρώτη αγάπη είναι σημαντική αλλά θα υπάρξει και άλλη αγάπη στην ζωή σου όπως ξανά είπα πιο πάνω που θα σε κάνει να αναθεωρήσεις πολλά στο κομμάτι της αγάπης .

Και κάτι έτσι τελευταίο για να κλείσω το θέμα αυτό εδώ , εσείς που είστε στην εφηβεία ζήστε την όσο καλύτερα μπορείτε , κάντε αυτά που θέλετε , να είστε όσο μπορείτε ελεύθεροι και να χτίζετε αναμνήσεις και εμπειρίες σκεφτείτε ότι εμείς με την Αγγελίνα μιλάμε ακόμα για αυτά που κάναμε στα 13-15 μας , όχι για να καταλάβετε γιατί ζωή με ενδιαφέρον μιλάμε , δεν είναι να μπλέξεις.

Αυτά και για σήμερα , ελπίζω να ήταν όντως αυτό που ήθελα να γράψω , να ήταν χαλαρό και να πέρασε ο χρόνος σας ευχάριστα . Φυσικά θα μπορούσα να δώσω παραπάνω στοιχειά για αυτό μου το "μυστικό" αλλά δεν μπορώ να γράψω για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα που έτσι και αλλιώς έχει να κάνει με δυο άτομα σε κάποιο σημείο είναι σαν να παραβιάζω την ιδιωτικότητα του άλλου που μπορεί και να το διαβάσει και να μην του αρέσει (καλά όχι ότι με νοιάζει αλλά είπαμε είμαστε καλοί άνθρωποι).


Υ.Γ : Εντάξει το τραγούδι είναι σχεδόν άσχετο αλλά εμένα μου αρέσει οπότε γιόλο . Πισ εν λοβ !!!

 φιλάκιαααα Σάρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου