Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2016

Πάει ο παλιός ο χρόνος (τα λέμε του χρόνου)




Καλησπέρα , καλησπέρα κουτσούνια 😂 ναι καλά διαβάσατε . Αυτό το κείμενο είναι το τελευταίο για το 2016 μιας και προχθές στο μετρό αποφασίσαμε να πάρουμε μια μικρή άδεια . Ήταν να σας αφήσουμε με αυτό το καινούργιο που λέμε καιρό ότι θα κάνουμε άλλα καλύτερα να το δείτε με το νέο έτος . Πως ήταν αυτή η εβδομάδα σας ; Εμένα μέτρια προς το σκατά 💩 αλλά YOLO . Όσο και να λέω YOLO, τις φρίκες μου τις βαράω στο άκυρο και αγχώνομαι για όλους και για όλα , δεν ξέρω πότε θα βάλω μυαλό . 

Σε αυτό το τελευταίο κείμενο αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας πως ήταν το 2016 μου και να μας δώσω μερικές συμβουλές για το 2017 , σίγουρα δεν θα ακολουθήσουμε καμιά αλλά υγεία . Το 16 μου λοιπόν ήταν πολύ κουραστικό ψυχολογικά πιο πολύ , γεμάτο άγχος για πολλά από το πως θα πληρώσω την σχολή μέχρι ... Πέρασα πολλά βράδια μέσα σε αυτό, μοναξιάς με πολύ πόνο και κλάμα χωρίς να το ξέρει κάνεις , άρα έπρεπε και πολλές φορές να προσποιηθώ πως είμαι καλά . Μέσα όμως στο 16 πήρα κάποιες σοβαρές αποφάσεις για το μέλλον μου , έβαλα σε μια τάξη κάποια πράγματα ( λίγα άλλα έγινε μια αρχή ) . Μίλησα με άτομο που είχα χρόνια να μιλήσω σημαντικό για εμένα , δεν προσπάθησα όμως να το καταλάβω γιατί δεν θέλω να με ξανά πληγώσει , απλά δίνω πολλές ευκαιρίες . 

Όχι επειδή το αξίζει αλλά επειδή εγώ το αγαπώ αρκετά (σταματάω με αυτό γιατί δεν καταλαβαίνετε τίποτα ) . Σε αυτό τον χρόνο κατάλαβα επίσης για άλλη μια φορά πως έχω κάποια άτομα που μπορεί να ήταν στα περισσότερα που περνούσα μακριά μου αλλά με αγαπούσαν πολύ και η σκέψη τους για εμένα ήταν δύναμη . Το 16 όπως και τα τελευταία χρόνια δεν ήταν και πολύ καλά για εμένα δεν ήταν λίγες οι φορές που σκεφτόμουν πως θέλω απλά μια βαλίτσα και να φύγω μακριά από όλα . Τότε όμως θα ήμουν δειλή και εγώ αυτή την χρονιά αποφάσισα να αντιμετωπίζω  το κάθε πρόβλημα , όσες φορές και να πέφτω θέλω να σηκώνομαι στα πόδια μου πιο γερή έτοιμη για την επόμενη φορά που θα ξανά πέσω . 

Όλοι έχουμε προβλήματα άλλοι πιο μεγάλα και άλλοι πιο μικρά το θέμα είναι να μην τα παρατάμε η ζωή αυτή είναι . Δεν θα μπορούσαν ποτέ όλα να είναι καλά . Το 2016 λοιπόν μου αφήνει μια πικρόγλυκη γεύση . Τώρα για το νέο έτος τα μόνα που έχω να σας πω είναι πως καλό είναι να έχετε γράψει κάπου κάποιους στόχους είτε είναι μικροί είτε είναι μεγάλοι και κάθε φορά που πραγματοποιείτε κάποιον, απλά θα τραβάτε μια γραμμή και θα σβήνει . Βάση της ψυχολογίας αυτό βοηθάει πολύ τους ανθρώπους να νιώθουν ασφάλεια , να είναι πιο θετικοί , να έχουν ελπίδα και σίγουρα θα είναι ένα κίνητρο να παλέψεις για αυτά που θες . Τέλος κάτι άλλο που θα σας πω είναι πως η ζωή έχει δυο πλευρές την θετική και την αρνητική όλα κρίνονται σε πια θα βασισθείς εσύ 😉


Αφού λοιπόν το Blog λειτουργεί και ως ημερολόγιο θα σας γράψω εδώ μερικούς από τους στόχους μου : 
  • Να προσπαθήσω να έχω λιγότερο άγχος .
  • Να λέω πιο συχνά ευχαριστώ στα άτομα που με αγαπούν και είναι δίπλα μου .
  • Να προσέχω λίγο παραπάνω την Σάρα κάτι που έχω αρχίσει να κάνω κάπως από το καλοκαίρι .
  • Να μην απογοητεύομαι όταν δεν πάνε όλα όπως τα έχω σχεδιάσει .
  • Να μπορώ να προσφέρω σε όσους με έχουν ανάγκη παραπάνω .
  • Να νικήσω όσους παραπάνω φόβους μου μπορώ .
  • Να εκτιμώ τα πιο απλά καθημερινά όμορφα πράγματα της ζωής .
  • Να προσπαθήσω να κάνω το όνειρο μου πραγματικότητα (υποκριτική)
  • Να μπορώ να κάνω πολλά ταξίδια . 
  • Να χαμογελάω πιο πολύ . 
Να είστε όλοι καλά να περάσετε όσο πιο όμορφα μπορείτε , ο νέος χρόνος να σας φέρει όσα θέλετε , να έχετε πολύ αγάπη στην ζωή σας. Σας ευχαριστούμε όλους όσους διαβάζατε τα κείμενα μας κάθε εβδομάδα πραγματικά δεν το περιμέναμε ποτέ να ξεπεράσουμε τις 10 χιλιάδες και προβολές σε αυτό το μικρό μλπογκ . Αλλά τα ευχαριστώ και όλα αυτά θα σας τα πούμε με άλλο τρόπο . Θα σας αφήσω κάτω μια ταινία μικρού μήκους απλά γιατί μέσα από αυτή θα καταλάβετε πως η ζωή έχει και μικρά όμορφα πράγματα που αν τα παρατηρήσουμε μπορεί να γίνουμε παραπάνω ευτυχισμένοι . ΚΑΛΆ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΉ ΧΡΟΝΙΆ💖💖💖  


Υ.Γ  : πέντε λεπτά είναι μην βαριέστε 😛









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου