Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

#χιόνι #αριάδνη


Καλησπέρα, καλησπέρα κόσμε . Τι κάνετε όλα καλά ; Ελπίζω ναι, εγώ προσπαθώ να είμαι. Πως περάσατε αυτή την εβδομάδα με το κρύο και το χιόνι ; Ανεβάσατε φωτογραφίες να δουν όλοι τον υπέροχο χιονάθρωπο σας ; Κλάψατε λίγο για τους άστεγους και τα αδέσποτα ; Αν τα κάνατε όλα αυτά και άλλα πολλά που θα αναλύσουμε παρακάτω τότε σίγουρα περάσατε μοναδικά και μου σπάσατε τα νεύρα .

Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή...Έχουμε χειμώνα σωστά; Σωστά , άρα τι είναι φυσιολογικό να έχουμε; Κρύο! Τότε γιατί σοκάρεστε όλοι σας και κάνετε σαν να έχουμε Αύγουστο με -10 βαθμούς; Ιανουάριο έχουμε παιδιά με άντε -4 στην Αθήνα φυσιολογικά πράγματα . Μην κοιτάτε τώρα που τα έχει παίξει λίγο η φύση και έχουμε καλοκαίρι - άνοιξη όλο το χρόνο . Όπως καταλάβατε όλοι σας σε αυτό το κείμενο θα βγάλω λίγο τα νεύρα μου χωρίς κάποιον ιδιαίτερο λόγο απλά επειδή πονάει το κεφάλι μου , είμαι και στην δουλειά με 3 ώρες ύπνο , οπότε θέλω ένα γρήγορο και ευχάριστο κείμενο. Πάμε να αναλύσουμε τις κατηγορίες ανθρώπων που συνάντησα αυτή την εβδομάδα του "χιονιά" (πάντα με χιούμορ) .


  1. Ο βγάζω φωτογραφία το χιόνι παντού! #αρτ                              Είναι εκείνα τα άτομα που ότι ώρα και να αρχίσει το χιόνι θα τρέξουν έξω με το κινητό ή μια φωτογραφική και θα βγάλουν 500 φωτογραφίες , το χιόνι στο δέντρο , το χιόνι στην σκεπή, στον κάδο, όταν πέφτουν οι νυφάδες. Ύστερα θα τρέξουν μέσα στο σπίτι θα την "επεξεργαστούν κατάλληλα" και θα ανέβει με 1000 # στα διάφορα σόσιαλ μίντια. Τελικά είδε χιόνι μόνο σε φωτογραφίες που έβγαλε. 
  2. Είμαι για ποτό! #σπάω_τα_ρολόγια , #τραπ                               Προσοχή, τα συγκεκριμένα άτομα μας σπάνε τα νεύρα λίγο παραπάνω. Εμ είναι έξω και παρτάρουν μέχρι το πρωί , σου ανεβάζουν και φωτογραφίες από το πόσο γαμάτα είναι και κάνουν και ένα λάιβ εκεί να σου δείξουν ότι χιονίζει φωνάζοντας φράσεις όπως : "εμείς εδώ θα μείνουμε μέχρι το πρωί" , "χιόνιιιιιιιιιιιιιιιι" , "δεν κάνει κρύο ρε" κ.α . Τελικά πέρασαν καλά αλλά την επόμενη μέρα ξύπνησαν σκατά.
  3. Διαγωνισμός καλύτερου χιονάνθρωπου! #Όλαφ                        Γεμίσαμε με χιονάνθρωπους, όλοι έχουν και από έναν που τον έφτιαξαν με την παρέα τους. Η διαδικασία απλή μαζεύω χιόνι φτιάχνω έναν όπως να ναι χιονάνθρωπο και επειδή έλα μωρε δεν έχει κρύο του βάζουμε ότι δικό μας φοράμε , βρακιά, κασκόλ, σκούφο κ.α Όσο πιο πολλά δικά μου πράγματα έχει τόσο πιο "αστείο" Τελικά και είδαν χιόνι και έπαιξαν και σέλφι με χιονάνθρωπο έχουν.
  4. Ο Γκαντέμης! #εγώ                                                                      Είναι τα άτομα αυτά που γουστάρουν χιόνι αλλά τους έχουν μουτζώσει και δεν θα το δουν. Θα σας πω τώρα : Πάω Αλβανία χαμός χιόνια στην Ελλάδα , έρχομαι εδώ χαμός χιόνια στην Αλβανία.Τελικά είδα λίγο χιόνι από το παράθυρο μου.
  5. Αν μου φτάναν τα λεφτά... #μάνια #μαρούλι #μπικικίνια           Εκείνα τα άτομα που απλά πήραν το αμάξι, πήγαν σε ένα σαλέ, αποκλείστηκαν από το χιόνι με την παρέα τους. Έβγαλαν μια φωτογραφία όλοι μαζί για να συνοδεύει το μοναδικό τσεκ ιν τους. Τελικά πέρασαν γαμάτα.
  6. Ο φιλεύσπλαχνος! #ντροπή_σας_που..                                Ξεκινάνε συνήθως τα στάτους τους κάπως έτσι ντροπή σας που... θέλετε χιόνι, που δεν μαζεύεται τους άστεγους, που έχει κρύο και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε. Δεν θα αναλύσω την άποψη μου για το θέμα άστεγοι ίσως σε άλλο κείμενο . Αλλά ρε μάγκες μου τώρα επειδή εγώ και άλλοι 10 γουστάρουμε χιόνι σημαίνει ότι θα γίνει; ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΦΑΙΝΌΜΕΝΟ! που σημαίνει ότι δεν είμαστε ζουλου να χορεύουμε γύρω απο την φωτιά και να βρέχει. Τελικά πέθαναν απο μιζέρια και μοναξιά ή απο καλοσύνη 😂  
Οι κατηγορίες είναι αμέτρητα πολλές απλά εγώ δεν μπορώ να γράψω άλλο. Φυσικά και όλα ήταν με μια δόση χιούμορ εξάλλου πολλά απο αυτά αν δεν ήμουν μόνη μου εδώ και είχα παρέα θα τα έκανα και εγώ , ίσως να μην τα ανέβαζα Facebook . Το χιόνι το λατρεύω όπως και την βροχή. Είναι όντως ένα φαινόμενο που δεν συναντάμε συχνά στην Αθήνα ή τα νησιά , υπάρχουν άτομα που δεν έχουν δει ποτέ. Όπως είπα και σε ένα άλλο κείμενο μας κάνει να γινόμαστε ξανά παιδιά άρα να το ευχαριστιέστε με όποιο τρόπο θέλετε ή έστω αφήστε τους άλλους να το ευχαριστηθούν . 

Αυτά και από εμένα για σήμερα, ξέρω ένα κείμενο μικρό με πολλά κενά και χωρίς ουσία μα δεν μπορούσα κάτι καλύτερο για σήμερα ήθελα κάτι χαλαρό όπως είπα και εύκολο . Υπομονή για ένα καλύτερο κείμενο #νοτ .




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου