Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017

Τελικά είμαι οπισθοδρομική?

Καλησπέρα, καλησπέρα καλό μήνα σε όλους. Ελπίζω να περάσατε όμορφα και ξεκούραστα την εβδομάδα σας. Για εμένα ήταν όμορφη αλλά όχι τόσο ξεκούραστη, ακόμα τρέχω με την πρακτική μου. Ελπίζω όταν το διαβάζεται εσείς να έχω βγάλει άκρη. 

Χαζεύοντας λοιπόν στο Youtube είδα πως πολύ είχαν κάνει σπόνσορ βίντεο πάνω σε μια εφαρμογή το Badoo, την είχα κατεβάσει και παλαιότερα βέβαια στο κινητό μου αλλά επειδή δεν την είχαν πολλά άτομα στην Ελλάδα δεν μου φαινόταν ότι θα δούλευε κάπως. 

Τι είναι όμως αυτή η εφαρμογή; Είναι μια δωρεάν εφαρμογή που φτιάχνεις ένα προφίλ καταχωρώντας κάθε φορά την περιοχή που είσαι π.χ. Θησείο και σου βγάζει άτομα κοντά με εσένα, ο σκοπός είναι η επικοινωνία, η γνωριμίες με άλλα άτομα γενικά η κοινωνικοποίηση. Προσφέρει όμως μεγάλη βοήθεια σε όσους ταξιδεύουν έτσι ώστε να γνωρίσουν κόσμο, να οργανώσουν μαζί κάποιους περιπάτους κ.α. 

Με λίγα λόγια λοιπόν αφού είδα πως έγινε "μόδα" και στην Ελλάδα τελικά είπα να ξανά φτιάξω ένα προφίλ. Ακολούθησα όλα τα βήματα συμπληρώνοντας το προφίλ μου με τα στοιχεία που επιθυμούσα να φαίνονται και το άφησα στην άκρη. Το προφίλ μου άρχισε να έχει γρήγορα επισκεψιμότητα, σου λέει αναλυτικά ποια και πόσα άτομα είδαν το προφίλ σου, αν σε ψήφισαν, αν σε πρόσθεσαν στα αγαπημένα, με όλα αυτά ανεβαίνει και η δημοτικότητα σου και από ότι έχω καταλάβει σκοπός είναι να γίνεις το νούμερο ένα, να φτάσεις στα πιο δημοφιλή άτομα. Έτσι θα σε δουν σε όλο τον κόσμο και θα γίνει γνωστή η φωτογραφία και γενικά το προφίλ σου.

Κανένα νόημα σε αυτό αλλά ξέρουμε τώρα πως πάει το όλο θέμα με το famus. Γιατί όμως σας γράφω για αυτό; Γιατί όσα μηνύματα έλαβα από άτομα που είδαν τον προφίλ μου ήταν όλα για να μου την πέσουν, προφανώς επειδή ακούγετε κάπως αυτό όχι επειδή είμαι εγώ η θεά και η μοναδική σε όλες/ους φαντάζομαι το ίδιο θα γινόταν. Το καλό είναι ότι επιλέγεις πια μηνύματα θα δεχτείς αλλά και πάλι. Μόνο ένα φυσιολογικό άτομο βρήκα εδώ και τρεις μέρες, όπου απλά κάναμε μια ωραία συζήτηση για τα ταξίδια επειδή είχα γράψει πως θα ήθελα να πάω σε όλο τον κόσμο και εκείνος είχε κάνει πολλά ταξίδια, μιλούσε 8 ξένες γλώσσες 😮 . Αυτή η εφαρμογή ήταν απλά η αφορμή.

Αναρωτιέμαι λοιπόν κάπου εδώ γιατί να περιμένεις από μια εφαρμογή να σου βρει αυτό που ψάχνεις; Δεν έχω κανένα θέμα με την τεχνολογία και όλα τα σόσιαλ μίντια άλλωστε και εγώ συμμετέχω ενεργά σε όλα σχεδόν. Αλλά πλέον μου φαίνεται κουλό ότι περπατάς στον δρόμο και δεν σου μιλάει κανείς αλλά περιμένει να σε φλερτάρει από μια εφαρμογή με θράσος κιόλας. Να σου μιλήσει όσο χυδαία θέλει και ύστερα αν δει ότι δεν περνάει ο τρόπος του σε βρίζει. 

Είμαι υπέρ του φλερτ, είναι κάτι που σε ανανεώνει. Πείτε με ρομαντική αλλά προτιμώ το κλασικό κλείσιμο του ματιού ή το αμήχανο χαμόγελο παρά το σκούντημα του Facebook. Εντάξει δεν λέω πως εγώ δεν νιώθω μεγαλύτερη ασφάλεια πίσω από μια οθόνη ή πως δεν έχω κάνει έτσι γνωριμίες, η σχέση που έχω 6 χρόνια από το facebook άρχισε η γνωριμία και ούτε τα κατηγορώ όλα αυτά. Έχουν και θετικά ανέφερα ένα και θα γράψω και άλλο ένα. Έτσι όπως είναι η κοινωνία και η λειτουργιά της δεν σε κάνει να βγάζεις ελεύθερα αυτό που είσαι ή αυτό που θες να είσαι, σε ένα τσατ όμως αυτό είναι απλό και αν σε κάποιον δεν αρέσει πάει στο επόμενο προφίλ. 

Το θέμα όμως είναι να υπάρχει μέτρο, να μην ξεφεύγουμε η ζωή δεν είναι εκεί μέσα. Δεν θα είναι ποτέ τίποτα 100% αληθινό εκεί. Είναι ωραίο να περνάς την ώρα σου, να διασκεδάζεις αλλά μέχρι ένα σημείο. Δεν είναι λογικό να είσαι για καφέ να σου αρέσει κάποιος και να τον ψάχνεις στο Ίντερνετ αντί να πας εκεί να του μιλήσεις. Δεν ξέρω όπως σας ξανά είπα πείτε με ρομαντική, σαχλή, ακόμα εναντιωθείτε μαζί μου. Εγώ θα συνεχίσω να πιστεύω πως η κατάσταση έχει ξεφύγει και το άσχημο είναι πως δεν απευθύνονται όλα αυτά μόνο σε ενήλικες ανθρώπους ή έστω σε έφηβους υπό περιορισμούς και πριν βιαστείτε να με πείτε πουριτανή. Σας λέω πως δεν μπορώ να δεχτώ παιδιά 7-9 χρονών να δείχνουν γυμνά τα σώματα τους.

Δεν είναι σε θέση να μπορούν να προστατευτούν από την στιγμή που θα βγουν αυτά δημόσια. Για εμένα όλο αυτό είναι τραγικό που συμβαίνει. Φυσικά δεν το παίζω μεγάλη δεν είμαι άλλωστε και εγώ κάποτε ήμουν έφηβη και ανέβαζα χαζομάρες στο hi5 και στο facebook που δυστυχώς κάθε μέρα με το σαν σήμερα μου τα θυμίζει, αλλά πάντα είχα ένα μέτρο ούτε έβγαλα ποτέ βίντεο κουνώντας τον κώλο μου για να φαίνεται το στρινγκ ούτε ζούσα για τα λάικ. 

Επειδή έχω πολλά μικρά στο προφίλ μου ξαδέρφια και όχι μόνο βλέπω πως δεν σέβονται τον εαυτό τους και τον πουλάνε έτσι απλά χωρίς να ξέρουν τις επιπτώσεις, εμένα όλο αυτό με τρομοκρατεί. Ας βάλουμε ένα μέτρο, η ελευθερία είναι πολύ όμορφο πράγμα, δεν είναι κακό να δείχνεις αυτό που εσύ θες αλλά όταν είσαι σε θέση να γνωρίζεις τι θες. Ούτε είναι κακό να κάνεις τσατ για να περνάει η ώρα σου αλλά όχι όλη η ώρα σου. 

Τέλος πάντων δεν ξέρω αν καταλάβατε μέσα από αυτό το κείμενο πιο είναι το θέμα μου ή αν τελικά με βρίσκεται τόσο οπισθοδρομική μπορεί τελικά και να είμαι εγώ όμως θα συνεχίσω να πιστεύω πως πρέπει να υπάρχει ένα μέτρο, μια ενημέρωση στους γονείς και τα παιδιά αλλά και προστασία. 




Φιλάκιαααααα Σάρα                   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου