Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017

Ερωτήσεις!


Καλησπέρα, καλησπέρα φίλοι μου ελπίζω να περνάτε όμορφα. Αυτή η εβδομάδα για εμένα ήταν περίεργα κακόκαλη τι εννοώ με αυτό; Ότι ενώ νιώθω χάλια με όσα συμβαίνουν για κάποιο λόγο ταυτόχρονα νιώθω πιο τέλεια ίσως από ποτέ, νιώθω πως για κάποιο λόγο όλα θα πάνε καλά, με έχει πιάσει ένα κύμα αισιοδοξίας. Τι να πω...Το ήξερα από πάντα ότι είμαι διπολικό 😂

Πάμε στο θέμα μας όμως για αυτή την εβδομάδα. Μέσα σε αυτές τις μέρες ήρθα αντιμέτωπη με πολλούς ανθρώπους διαφορετικούς μεταξύ τους και από τον καθένα πήρα και ένα μάθημα. Ειδικά το ένα άτομο το ζήλεψα πολύ για το πως έχει καταφέρει να είναι η ζωή του. Σκεπτόμενη λοιπόν αυτό έθεσα στον εαυτό μου και μου έθεσαν κάποια ερωτήματα που τα σκέφτομαι όλη την ώρα, απάντηση μια βρίσκω μια όχι θα το διαβάσετε και εσείς.
Πόσο ελεύθερη νιώθω; συμβιβάζομαι με καταστάσεις; ξέρω ποια είμαι και τι θέλω; νοιάζομαι για μένα; γιατί χάνω ευκαιρίες;

Πόσο ελεύθερη νιώθω;  
Αυτή η ερώτηση με προβλημάτισε αρκετά είναι η αλήθεια, δεν μπορούσα καν να δώσω απάντηση. Και τελικά κατέληξα πως δεν νιώθω ελεύθερη όχι ότι δεν μπορώ να κάνω πράγματα που θέλω, μπορώ μα πάντα κάτι με κρατάει πίσω και αυτό αρχίζει καθαρά από τον εαυτό μου. Φοβάμαι πολλές φορές την ελευθερία. Αλλά από την άλλη εκνευρίζομαι αν κάποιος προσπαθήσει να με φυλακίσει με τον οποιοδήποτε τρόπο. Δεν ξέρω τι συμβαίνει, δεν μπορώ καν γραπτά να δώσω μια εξήγηση οπότε φαντάζεστε στα προφορικά. 😏

Συμβιβάζομαι με καταστάσεις;
Κάποιες φορές ναι, ο μόνος λόγος είναι πως απλά δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά ή δεν θέλω να γίνει διαφορετικά ή για άλλη μια φορά φοβάμαι. Υπάρχουν φορές που απλά έχω κουραστεί να προσπαθώ ή δεν έχω όρεξη να παλέψω για κάτι που απλά συμβιβάζομαι είναι και άλλες φορές που παλεύω και παλεύω πολύ, αυτό μου το αναγνωρίζω, δεν θα μπορούσα όμως ποτέ να συμβιβαστώ σε μια σχέση για κανένα λόγο το θεωρώ χαζό να μην περνάς καλά και να μένεις εκεί ok δεν μπορούν όλα να είναι πάντα τέλεια αλλά στο τέλος τι γεύση σου μένει; Για μένα όλα εκεί κρίνονται. 😶

Ξέρω ποια είμαι και τι θέλω; 
Με το χέρι στην καρδιά απαντάω και στα δυο αυτά ΌΧΙ δεν νομίζω αν το πάρουμε αντικειμενικά να ξέρεις ποτέ με σιγουριά ποιος είσαι και τι θες, ναι έχεις κάτι στο μυαλό σου μα αυτό απο στιγμή σε στιγμή αλλάζει τώρα αν έχω και αυτό το κάτι είναι άλλο θέμα. Θα σας γελάσω σε ό,τι αφορά τα θέλω μου ναι υπάρχουν πολλά στο μυαλό μου μα τίποτα ξεκάθαρο. Όσον αφορά το αν ξέρω ποια είμαι, στο περίπου ναι, ακόμα με μαθαίνω και κάποιες φορές με τρομάζω με αυτά που ανακαλύπτω αλλά είμαι και θα είμαι εδώ για να με μάθω καλύτερα. 😌

Νοιάζομαι για μένα;
Αληθινά όχι, ίσως πριν κάποια χρόνια ναι μα τα τελευταία χρόνια παράτησα σε μεγάλο βαθμό το εγώ μου. Πολλές είναι οι φορές που το εγώ μου σε σχέση με το εσύ είναι ανύπαρκτο, βάζω τα πάντα πάνω από εκείνο. Τις πιο πολλές φορές δεν πρέπει, το αναγνωρίζω, ξέρω πως πρέπει να αποκτήσω έναν μίνι εγωισμό. Μα σκέφτομαι πως είναι κάτι πολύ δύσκολο, θέλω όλοι να είναι ικανοποιημένοι μαζί μου. Αν βρεθώ αντιμέτωπη με πολλά διαφορετικά θέλω απο άτομα θα με δείτε να είμαι νευρική, θλιμμένη και σχεδόν 100% θα βάλω τα κλάματα επειδή δεν θα μπορέσω να τους ικανοποιήσω όλους. Τζίζους! Το παλεύω όμως να μην είμαι τόσο ηθελημένα θύμα. Εγώ και η Σταυρούλα απο το καφέ της χαράς.😋

Γιατί χάνω ευκαιρίες;
Αν ενώσουμε όλα τα παραπάνω θα βγάλουμε εύκολα αποτέλεσμα. Φοβάμαι, τι; .... Πέρα όμως από τον φόβο κάποιες φορές δεν τις βλέπω ή κάνω πως δεν την βλέπω. Μπας και νιώσω λίγο καλύτερα που θα την απορρίψω. Είναι πολλές φορές που καίγομαι να την αρπάξω αλλά μόλις σκεφτώ καλύτερα τα πράγματα και αρχίσω να τα βάζω σε μια τάξη θα προκύψει ο φόβος. Ο φόβος της αλλαγής, της μοναξιάς κ.α. Βέβαια δεν το παραδέχομαι, αντίθετα θα πω ή πως δεν θέλω να την αρπάξω ή θα ψάξω ένα κάρο δικαιολογίες για να πείσω τους άλλους να συμφωνήσουν. Εεεεε βέβαια μην δείξουμε και αδύναμοι χαρακτήρες. 😎  

Εντάξει οι απαντήσεις είναι μπερδεμένες γιατί έτσι νιώθω και εγώ μπερδεμένη με όλα αυτά. Ακόμα τα επεξεργάζομαι στο μυαλό μου. Είναι μόνο από τα λίγα ερωτήματα που περιτριγυρίζουν το μυαλό μου, σας απάντησα ακριβώς όπως απαντάω σε εμένα. Οπότε ενδέχεται μέχρι να ανέβει να έχω αλλάξει γνώμη για τα περισσότερα. Αλλά δεν βαριέσαι εδώ θα είμαστε και την άλλη Παρασκευή να τα αλλάξω. Το κείμενο είναι ότι να ναι μα έτσι είμαι και εγώ σήμερα,χθες,προχθές... Οπότε μην περιμένετε και πολλά από εμένα. 

Ελπίζω να μην σας κόλλησα το μικρόβιο και αυξηθούν οι αυτοκτονίες μετά από αυτό το κείμενο. Πραγματικά αν απαντήσετε και εσείς σε αυτά και απελπιστείτε όπως εγώ ελάτε να οργανώσουμε μια ομαδική αυτοκτονία. Αστειεύομαι, μακάρι να μπορέσουμε όλοι μας να βρούμε αυτό που πραγματικά θέλουμε, να φτάσουμε στο σημείο που ονειρευόμαστε, να γίνουμε αυτοί που θέλουμε και αν αυτό σημαίνει να βρεθούμε αντιμέτωποι με όλες αυτές τις ερωτήσεις και άλλες τόσες ε ας πάει το παλάμπελο 😅😅😅   






Φιλάκιαααα Σάρα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου