Παρασκευή, 3 Μαρτίου 2017

Αδιάφορο για εσάς!



Καλησπέρα, καλησπέρα φίλοι μου. Ελπίζω να είστε όλοι καλά χαθήκαμε λίγο, θα μου πείτε εντάξει μια εβδομάδα ήταν μόνο. Όντως μα και τις άλλες μέρες μπορεί να έγραφα για κάποιο θέμα μα ουσιατικά δεν ήμουν εκεί. Οι προηγούμενοι μήνες ήταν απο τους χειρότερους που έχω περάσει, αααα καλό μήνα και καλή μας άνοιξη. Στο θέμα μας, πέρασα τόσα πολλά και ήμουν μόνη μου στα περισσότερα απο αυτά. 

Δεν κάνω παράπονα καθόλου, κατανοώ ότι όλοι έχουν τις ζωές και τα προβλήματα τους δεν μπορούν ή και δεν θέλουν να ασχοληθούν με τα δικά σου. Είναι κάτι πολύ λογικό, πριν κάποια χρόνια σας είχα γράψει ότι ο μεγαλύτερος μου φόβος είναι η μοναξιά. Ακόμα είναι απλά τώρα μπορώ να την παλέψω κάπως. 

Είναι απο τις λίγες φορές που ενώ ήμουν μόνη μου και όχι απο επιλογή σε όλο αυτό ήξερα πως έχω την Σάρα εκεί. Βρέθηκα πολλές φορές στο κενό και το μόνο που ήθελα ήταν να πω με κάποιον μια μαλακιά να περάσει η ώρα και δεν είχα κανέναν. Σε μια κρίσιμη στιγμή λοιπόν λέω ένα μεγάλο ΣΤΟΠ. Ποιός σου είπε ότι όλοι μπορούν να σε ακούνε και να είναι δίπλα σου όποτε έχεις εσύ ανάγκη? Οι δικές τους ανάγκες? Ναι πολλές φορές ειδικά όταν ξέρουν πως είσαι και νιώθεις μια αδιαφορία πονάει πάρα πολύ. Νιώθεις λίγο εώς πολύ μαλάκας. 

Αλλά όπως είπα δεν μπορούν όλοι να έχουν την διάθεση και την θέληση να σε ακούσουν ή έστω να σε κάνουν παρέα ενώ ξέρουν πως είσαι. Είναι κουραστικό και για εκείνους όλο αυτό ειδικά αν έχουν και δικά τους θέματα να αντιμετωπίσουν. 

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν είναι δίπλα σου ή δεν κατανοούν πως νιώθεις εσύ. Είμαι πολύ χαρούμενη που έχω αυτά τα άτομα δίπλα μου και δεν θέλω διαβάζοντας αυτό να νομίζουν ότι βγάζω κάποιο παράπονο. 

Κάποιες φορές δεν μπορώ να πιστέψω ουτε  εγώ την δύναμη που έχω μέσα μου σαν χαρακτήρας. Πλέον με τόσα που συμβαίνουν δεν νιώθω, δεν ξέρω αν σας έχει συμβεί ποτέ να υπάρχετε να ακούτε αλλά ουσιαστικά να μην είστε εκεί, να μην νιώθετε. 

Εγώ αυτό έχω πάθει. Όμως έχω ελπίδες πως όλα θα φτιάξουν πείτε με ανώμαλη αλλά δεν ξέρω πιστεύω σε αυτό. Δεν έχει ούτε αυτό το κείμενο ουσία για εσάς αλλά δεν μπορούσα να γράψω ενα θεμα με μέση, αρχή και Τέλος. Όχι μόνο επειδή ειμαι  κάπως, τώρα είμαι καλύτερα απλά επειδή τρέχω όλη μέρα. 

Σας έχω όμως πολύ ωραία θέματα να αναλύσουμε τις επόμενες φορές μείνετε συντονισμένοι 😂 Αν κάτι Θέλω να σας μείνει από αυτό το κείμενο είναι πως όταν νιώθετε πως δεν σας καταλαβαίνει κανείς ή είστε μόνοι σας να ξέρετε πως πάντα υπάρχει εκεί ο εαυτός σας. 


Φιλακιαααα Σάρα ❤