Σάββατο 27 Μαΐου 2017

#Παρέα


Καλησπέρα, καλησπέρα σας φίλοι μου τι κάνετε; Εγώ αν και λίγο κουρασμένη από όλη την εβδομάδα είμαι αρκετά καλά και γιατί να μην είμαι άλλωστε; Πέρασα ένα υπέροχο σ/κ την προηγούμενη εβδομάδα. Σε αυτό το κείμενο θα σας γράψω για την παρέα. 

Παρέα λοιπόν ένα σύνολο ατόμων που έχουν μια οικειότητα μεταξύ τους αλλά μέσα σε όρια η παρέα δεν είναι φιλιά. Στην παρέα μοιράζεσαι συνήθως κοινά πράγματα που σας αρέσουν και ενδιαφέροντα. Για κάποια περίοδο της ζωής σου μπορεί να βρίσκεσαι καθημερινά με αυτή την παρέα αλλά ξαφνικά να είσαι μόνος σου. Δεν είναι κακό όλοι την έχουμε ανάγκη για να ξεφεύγουμε. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν μπορείς να συζητάς μαζί τους αντίθετα απλά συνήθως τα "μυστικά" σου δεν τα εμπιστεύσαι εκεί και αν το κάνεις σημαίνει πως έκανες ένα μεγάλο λάθος η παρέα δεν αντικαταστεί τον πραγματικό φίλο.

Αν τον έχεις βρει θα καταλάβεις τι θέλω να πω. Εγώ έχω εμπειρία και από τα δυο αυτά. Εκεί στην εφηβεία όπου πολλοί την πατάμε με την παρέα και νομίζουμε ότι αυτοί οι άνθρωποι θα είναι εκεί φορεβερ. Δεν λέω περνάγαμε πολύ όμορφα, γελούσαμε, διασκεδάζαμε και όλα αυτά τα ωραία. Έκανα το λάθος να εμπιστευτώ πολύ προσωπικά μου θέματα όπως και μερικοί άλλοι από την παρέα και μετά ξαφνικά τα έμαθε όλος ο κόσμος. 

Όταν είχα ανάγκη όλοι αυτοί μου γύρισαν την πλάτη θάβοντας με από εδώ και από εκεί. ΠΡΟΣΟΧΉ δεν κατηγορώ κανέναν από αυτούς είναι λογικά λόγο ηλικίας και αφέλειας δικής μου να συμβεί κάτι τέτοιο. Σκεπτόμενη την παρέα μαζί τους γρήγορα κατάλαβα πως δεν είχε νήμα είναι άτομα που πλέον στον δρόμο δεν θα μου μιλήσουν καν. Αυτό είναι όμως μια δική μου εμπειρία με παρέα. 

Μεγαλώνοντας ζήλευα πολύ κάποιες παρέες που είναι χρόνια και χρόνια μαζί και τα καταφέρνουν πολύ καλά προφανώς κάποια άτομα μέσα στην παρέα έχουν δεθεί παραπάνω και αυτό είναι το λογικό οι φίλοι δεν μπορούν να είναι πολλοί συνήθως είναι ένα άτομο. Παρόλα αυτά όμως το κλήμα της παρέας είναι ευχάριστο. 

Είναι κάτι διαφορετικό και φυσικά αν έχει δοκιμαστεί και υπάρχει κάτι ουσιαστικό στο δέσιμο της μπορείς να πεις ότι είναι φίλοι σου και να το νιώθεις, να είναι όντως εκεί δίπλα σου. Θα έλεγα όμως ότι είναι κάτι σπάνιο. Θα επιμείνω πως με τον ένα από την παρέα θα υπάρχει δέσιμο παραπάνω. Εδώ η παρέα της φεγγαρόπετρας δεν θυμάστε ότι είχαν γίνει κωλος; 😂
(αυτή είναι η παρέα της φεγγαροπετρας ιερόσυλοι θα σέβεστε)

Για εμένα είναι αυτό ακριβώς που έγραψα και πιο πάνω μπορείς να περνάς χρόνο με μια παρέα κάνοντας διάφορα πράγματα και είναι πολύ όμορφο αρκεί να θυμάσαι πως αυτό δεν είναι φιλιά. Αυτό το κείμενο το εμπνεύστηκα από ένα ρητό του Walter Winchell (Αμερικάνος δημοσιογράφος) "Πραγματικός φίλος είναι αυτός που έρχεται κοντά σου όταν όλοι οι άλλοι απομακρύνονται" και θα κλείσω το κείμενο με αυτό. 

Μικρό κειμενάκι δεν μπόρεσα για κάτι παραπάνω όμως, τα λέμε στο επόμενο κείμενο μέχρι τότε να είστε όλοι καλά πισ εν λοβ 💜





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου