Σάββατο 10 Ιουνίου 2017

Ο "κύριος" Θάνος.


Καλησπέρα, καλησπέρα φίλοι μου ελπίζω να είστε όλοι καλά. Εγώ είμαι πολύ καλά θετική για πολλά πράγματα. 

Σε αυτό το κείμενο θέλω να αναλύσουμε την παραπάνω εικόνα. Ένας δικηγόρος  λοιπόν έκανε την συγκεκριμένη ανάρτηση στο Facebook 

Ο "κύριος" Θάνος λοιπόν θεώρησε σωστό να βγάλει την χολή του σε αυτό το στάτους. Δεν είναι ο πρώτος ούτε ο τελευταίος ζούμε σε ελεύθερη κοινωνία και ο καθένας μπορεί να εκφράσει την άποψη του ελεύθερα. 

Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι ενοχλεί τον κάθε ΜΑΛΆΚΑ ΘΆΝΟ τι φοράω και πόσα κιλά είμαι εγώ και ο καθένας μας. Δηλαδή όσοι δεν έχουν ωραίο και γυμνασμένο σώμα να μην βγαίνουν στην παραλία, να μην φοράνε καλοκαιρινά ρούχα γιατί του χαλάμε την αισθητική; 

Εμένα λοιπόν την αισθητική μου την χαλάει ο συγκεκριμένος παπάρας και άλλοι όμοιοι του. Ο καθένας μπορεί να είναι όπως του γουστάρει μάθαμε ξαφνικά όλοι να κράζουμε με την ελευθερία του λόγου μας υποστηρίζοντας την καταπάτηση των άλλων ατόμων. 

Σκέφτηκες ποτέ κύριε Θάνος μας αν αυτή η γυναίκα είναι μάνα και έχει ραγάδες για αυτό τον λόγο; Η μήπως ούτε την μάνα σου που είναι "γριά" πια με πεσμένο βυζί, δέρμα και κώλο την αφήνεις να βγει στην παραλία; Σκέφτηκες αν εκείνη που έχει σημάδια πάνω της είναι από κάποια νόσο ή ακόμα το πιο απλό να γουστάρει να είναι 100 κιλά και 200; 

Τι σε ενοχλεί εσένα κύριε μου; Το φαγητό σου τρώει; Αν δεν θες να την βλέπεις δεν την βλέπεις. Σκέφτηκες πως αυτός ο γκόμενος γουστάρει να είναι μαζί της; Στην τελική όπως έλεγε ο Μάικιους όταν γαμάω θέλω να ακούω πλαφ πλαφ και όχι κρα κρα. 

Σκέψου λοιπόν κύριε μου λίγο όλα αυτά και όλα τα υπόλοιπα που έχεις μέσα σου γιατί μάλλον μέσα σου είσαι γεμάτος από σκάτα σε αντίθεση με εμένα που είμαι φουλ ζάχαρη. Μίλα λίγο με τον εαυτό σου και σταμάτα να βγάλεις τα κόμπλεξ σου στους άλλους. 

Αααααα και αν θέλω να φοράω στρινγκ ή μπραζίλ θα το κάνω γιατί έτσι μου γουστάρει γιατί έχω κωλάρα και το απολαμβάνω και ας έχω κοιλιά ζελεδένια και λίγη κυτταρίτιδα στα μπούτια αν συχαίνεσαι τα κουβαδάκια σου και σε άλλη παραλία. 

Ψάξε να βρεις μια παραλία με τέλεια κορμιά για να κάνεις άνετα το οφθαλμόλουτρο σου αλλά τι λέω μάλλον δεν θα σε δεχτούν και εσένα εκεί γιατί δεν είσαι τέλειος αν είχα την δική σου λογική θα σε έκραζα. Αλλά εγώ μπορεί να μην έχω την μόρφωση του δικού σου επιπέδου αλλά ξέρω πως ποτέ δεν κρίνω τον άλλο ότι και να είναι. 

Λυπάμαι που έχει διαλέξει ένα τέτοιο επάγγελμα που παλεύει για τα δικαιώματα των ανθρώπων. Λυπάμαι που υπάρχουν τέτοια άτομα. Λυπάμαι που δεν θα αλλάξεις και χαίρομαι για το κράξιμο που τρως. 

Γιατί εκεί έξω υπάρχουν άτομα με ανασφάλειες που από κάτι τύπους σαν και εσένα δεν βγαίνουν στην παραλία ή δεν φοράνε σορτς. Φυσικά ο ρατσισμός δεν υπάρχει μόνο στα παχουλά σώματα αντίστοιχα τα ίδια τραβάνε και τα πολύ αδύνατα εξάλλου ο Θάνος μας δεν αναφέρθηκε μόνο σε κιλά αλλά σε ότι μη τέλειο. 

Είσαι άξιος της μοίρας σου και θα μπορούσα να γράψω και άλλα πολλά δεν θα το κάνω όμως γιατί σου δώσαμε πολύ αξία και πίστεψε με δεν την έχεις ανάγκη. Εγώ θα σου αφήσω μόνο για ένα λόγο το κείμενο στο προφίλ σου μήπως και το διαβάσει καμία κοπέλα που την έκανες έστω για λίγο να νιώσει άσχημα και ανέβει η διάθεση της. Όποιος βρήκε αυτό το κείμενο χυδαίο, άθλιο με λάθη κ.α. ΧΈΣΤΗΚΑ δεν μάσησα ποτέ τα λόγια μου και ούτε έχω σκοπό να το κάνω. Πάω να φορέσω το κοντό μου φορεματάκι και να βγω για πίτσα. Μέχρι το επόμενο κείμενο πισ εν λοβ 



Φιλάκιααααααααα 💜💜💜

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου