Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2017

Γυμνασιακή μουσική λίστα





Καλησπέρα φίλες και φίλοι. Σήμερα δεν έχω να πω κάτι ιδιαίτερο. Θα σας παραχωρήσω απλά τη λίστα που αναφέρω και στον τίτλο η οποία σημάδεψε αυτή την εποχή. Με αφορμή τα χθεσινα flashbacks  που είχα με τα αλάνια μου, σας παρουσιάζω λίγο καρκίνο. Βέβαια δεν θα σας τον παρουσιάσω με χρονική σειρά.

Λοιπόν! Αρχίζουμε από τη μπάντα που σημάδεψε τόσο την παιδική μου ηλικία, όσο και την εφηβική. Δεν μπορούν να είναι άλλοι πέρα από τους Linkin Park. Το παρακάτω κομμάτι ήταν ένα από τα αγαπημένα του Hybrid Theory.



Προχωράμε στους Tokio Hotel οι οποίοι δεν μου άρεσαν ως μπάντα και ούτε είχα ξεσκιστεί να ακούω ολόκληρα κομμάτια. Απλώς ήταν μόνο δύο τραγουδάκια τους που ήταν ό,τι πρέπει για ένα γυμνασιάκι.

ορίστε (καθόλου αναμενόμενο)

και ορίστε




Προχωράμε με λίγο ακόμα καρκινούλη και φυσικά αυτός ο παραπάνω καρκινούλης μόνο από τους Brokencyde.




Συνεχίζουμε με Framing Hanley!




Γκλαμουράτοι παίρνουν την επόμενη θέση. Cinema Bizarre



 Δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι Bullet for my valentine.



Flyleaf!



Three days grace και μαλιστα ήταν 2οι στο top-5 μου με μπάντες.




Πάμε στις θεούλες. Αν και θα έπρεπε να βάλω το buttons, αυτό ήταν ένα κομμάτι, που όσο χαζό και να είναι, μου πρόσδιδε αυτοπεποίθηση.




Έρχεται Gagaρα! <3 To παρακάτω το είχα και ως calling tune.



The Veronicas. Το αγαπημένο δίδυμο που εξαφανίστηκε.
 



It's Britney bitch



Έπειτα έρχεται η τύπισσα που την πήδηξε ένα φάντασμα.



MGMT. Δεν χρειάζεται να πω άλλα.



Basshunter



Καιτούλα με 3OH!3



Μαντάνα, Τζαστινούκος και Timbaland




Christina Αγκιουλέρα.






Ντάξει τον James Morrison από αυτό το κομμάτι τον έμαθα.+Νελάρα.



Αβρόλα Λαβί



Φυσικά The Rasmus


Kwan



Και οπωσδήποτε Taylor Swift!



Αν συνεχίσω θα έχω τον ατελείωτο, οπότε κάπου εδώ σας αφήνω.

Δική σας, Αγγελίνα

















 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου