Παρασκευή 26 Αυγούστου 2016

Μην μου λες αντιο!!!

Καλησπέρα και καλό χειμώνα (;) . Μωρέ μην σας μαυρίσω τις ψυχές σας ακόμα ... αν και εμένα ο χειμώνας είναι το καλύτερο μου ¨) Το θέμα για αυτή την εβδομάδα λοιπόν είναι οι αποχαιρετισμοί!!!

Αυτό μου ήρθε διότι τέλος καλοκαιριού είναι , αρχίζουν και οι σχολές , εμένα τουλάχιστον τα δυο στενά άτομα που έχω φεύγουν στις πόλεις που σπουδάζουν , οπότε ξανά μόνη μου εδώ .Μου είναι πολύ μα πολύ δύσκολη μια τέτοια κατάσταση επειδή όπως έχω ξανά αναφέρει , σε προηγούμενο κείμενο , ο μεγαλύτερος μου φόβος είναι η μοναξιά .Όχι όμως από την άποψη ότι δεν θα είναι κανείς μαζί μου , αλλά τις αλλαγές που μπορεί να υπάρξουν στην ζωή μου. Φοβάμαι να χάσω τα άτομα που αγαπώ . Αλλά εδώ δεν θα μιλήσουμε για αυτό .


Τους αποχαιρετισμούς λοιπόν απλά πρέπει να τους πάρουμε πιο χάλαρα , δεν σημαίνει πως όταν κάποιος φεύγει από κοντά σου και μετακομίζει κάπου μακριά , που μπορεί να είναι και η άλλη άκρη του κόσμου , πως θα τον χάσεις για πάντα .


Ναι , προφανώς και είναι δύσκολο και τον πρώτο καιρό αυτός που μένει πίσω νιώθει ένα μεγάλο κενό .Αναπολείς συνέχεια τι θα κάνατε αν ήσασταν μαζί σήμερα π.χ αλλά αυτά είναι τον πρώτο μόνο καιρό . Είμαστε πολύ τυχεροί , η τεχνολογία έχει αναπτυχθεί σε τέτοιο βαθμό που όπου και να είσαι μπορείς να μιλάς με τον άλλο μέσω κάμερας . Τι ΄; Να αναφέρω μερικές εφαρμογές ; Άντε καλά : Skype , Viber , Facebook / Messenger , Snapchat , Facetime , Hangouts κ.α είναι μόνο λίγες από τις εφαρμογές που μπορείς να χρησιμοποιείς .


Μπορείς να κανονίζεις για παράδειγμα με την κολλητή σου κάποια ώρα που έχετε και οι δυο κενό να πιείτε τον καφέ σας και να πείτε τα νέα σας μέσο κάμερας ή ακόμα να δείτε κάποια ταινία ή σειρά μαζί ενώ μιλάτε από Skype και να σχολιάζεται , θα είναι σαν να την έχεις δίπλα σου . Εμείς με την Αγγελίνα πάντως κάπως έτσι την παλεύουμε.


Το θέμα όμως είναι να μην είσαι συνέχεια αρνητικός και να νευριάζεις αν ο άλλος δεν έχει χρόνο να σου μιλήσει επειδή είναι στο σπίτι μιας νέας φίλης του ... Δεν έχει νόημα. Δεν σημαίνει ότι δεν σε αγαπά ξαφνικά ή δεν ξέρω και εγώ τι . Απλά κάπως πρέπει να ζεί , να κάνει γνωριμιές γιατί και το άλλο άτομο είναι μόνο του στο πουθενά με βάρκα την ελπίδα , μην το φορτώνεις λοιπόν χωρίς λόγο με ανούσια μουτράκια που προκύπτουν από την ανασφάλεια σου .
Εξάλλου αν κάποιος σε αγαπά όταν είναι δίπλα σου σε αγαπά και όταν είναι μακριά σου , η θέση που έχεις εσύ στην καρδιά του δεν αλλάζει . 


Τώρα φυσικά πολλές σχέσεις και φιλίες χάνονται . Αυτό όμως συμβαίνει κατά την γνώμη μου επειδή δεν έχουν σωστές βάσεις . Πρέπει όλοι κάποια στιγμή να σεβόμαστε την ιδιωτικότητα του άλλου και να κάνουμε κάποιες υποχωρήσεις , δεν είναι κακό .
Αυτά για σήμερα τα λίγα , με όλα αυτά πείνασα και το μενού έχει σπιτικά χοτ ντογκ φίλε μου !!! ΦΑΚ ΓΙΕΑ <3


Υ.Γ όχι δεν θα βάλω τραγούδι τίτλων από την σειρά μην μου λες αντίο ¨) θα βάλω κάτι άκυρο σχετικά αλλά χαρούμενο




 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου