Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2016

Άνθρωποι και ευκαιρίες!!!



Καλησπέρα , καλησπέρα άλλη μια Παρασκευή θα με ανεχτείτε λοιπόν :) Ελπίζω να είστε όλοι κάλα . Αν με ρωτάτε εγώ είμαι μέτρια , ούτε κρύο μα ούτε και ζέστη γενικά όμως θα πω κάλα . Σε αυτό το κείμενο θα ήθελα να μιλήσω για τις δεύτερες ευκαιρίες που δίνουμε ή μας δίνονται . Πάαααμε λοιπόν !

Αρχικά καλό είναι να πω πως εγώ είμαι από εκείνα τα χαζά άτομα που μπορούν να δώσουν όχι , μια ή δυο ευκαιρίες αλλά 10000... ναι , ξέρω είμαι χαζή , έχουμε καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα από πολλά κείμενα μου . Και εσείς που σας δίνουμε τις ευκαιρίες και τις πετάτε έτσι αξίζετε θάνατο ( φυσικά και κάνω πλάκα ) . Δεν θα αναφερθώ στο κείμενο στο κομμάτι της ζωής διότι εκεί πιστεύω πως όλοι έχουμε απεριόριστες επιλογές και άρα ευκαιρίες . Αν μια ευκαιρία χαθεί μπορούμε να δημιουργήσουμε μια άλλη . Προφανώς και υπάρχει απογοήτευση αλλά με λίγη προσπάθεια αν θέλουμε κάτι θα το καταφέρουμε . Εγώ θα αναφερθώ στις σχέσεις (φιλικές , ερωτικές , οικογενειακές) και τις ευκαιρίες . Να τονίσω πως όλοι έχουμε δικαίωμα στο λάθος .

Και αφού όλοι έχουμε δικαίωμα στο λάθος έχουμε και στην ευκαιρία . Το θέμα είναι πως πρέπει να χειριστούμε την ευκαιρία . Υπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν το λάθος και προσπαθούν να αρπάξουν την ευκαιρία και να κάνουν το σωστό αυτή την φορά , είναι όμως και κάτι "αχάριστα" άτομα εκεί έξω που όσες ευκαιρίες και να τους δίνεις δεν μπορούν να το καταλάβουν και κάνουν τα ίδια και τα ίδια . Το γιατί μην με ρωτάτε δεν το ξέρω ούτε εγώ .

Ίσως παίζουν ρόλο πολλά και πιο πολύ η έλλειψη ειλικρίνειας , φοβούνται να παραδεχτούν ότι δεν μπορούν να αξιοποιήσουν την ευκαιρία , ακόμα ένας παράγοντας μπορεί να είναι και η δύναμη της συνήθειας .
Για να γίνει όμως το κείμενο λίγο πιο κατανοητό θα χωρίσω αυτά τα άτομα σε κατηγορίες .

Κατηγορία 1 : Ο δίνω μια ευκαιρία!

Ίσως μια από τις καλύτερες κατηγορίες ή μάλλον τις πιο ξεκάθαρες σίγουρα . Σου λέει εγώ σου δίνω μια ευκαιρία άνθρωπε μου αν εσύ δεν την εκμεταλλευτείς τότε απλά δεν έχει άλλη και τράβα κόψε το λαιμό σου εγώ στο ξεκαθάρισα . Τι ποιο έντιμο από αυτό ;

Κατηγορία 2 : Δεν δίνω ευκαιρίες!(και το εννοώ)

Παναγιά μου βοήθα είναι αυτή η κατηγορία . Δεν θα σου δώσει ευκαιρία και το εννοεί , ακόμα και αν πέσεις στα πατώματα δεν υπάρχει ελπίδα να την πάρεις συνήθως αυτά τα άτομα είναι πληγωμένα από ευκαιρίες που κάποτε έδωσαν και για να μην περάσουν τα ίδια (λανθασμένη λογική για εμένα)αποφασίζουν να λειτουργούν κατά αυτό τον τρόπο . Παρόλα αυτά όμως και αυτοί φροντίζουν να σε ενημερώσουν πως ευκαιρίες δεν δίνουν .

Κατηγορία 3 : Δεν δίνω ευκαιρίες!(δεν το εννοώ)
Ναι αυτή η κατηγορία είναι σχεδόν ίδια με την από πάνω , με την μόνη διαφορά πως δεν το εννοούν . Σου το παίζουν σκληρά καρύδια και πως δεν πιστεύουν στην ευκαιρία . Αλλά εσύ ξέρεις καλά πως έχεις πάρει πολλές μα πολλές ευκαιρίες από αυτό το άτομο .

Κατηγορία 4 : Δίνω άπειρες ευκαιρίες (Χαζή/ος / Σάρα)
Αυτά τα άτομα δίνουν με το κιλό την ευκαιρία , πάρε κόσμε να έχεις , ο λόγος που το κάνουν ; Δεν ξέρω ίσως φοβούνται την μοναξιά , δένονται πολύ με άτομα και καταστάσεις , δεν τους αρέσουν οι αλλαγές , πιστεύουν πως όλοι είναι καλοί κατά βάθος -.- κ.α. τέτοια ωραία . Πάντα θα βρεθεί και κάποιος που θα το εκμεταλλευτεί όλο αυτό και λογικό το βρίσκω . Προσοχή όμως υπάρχει περίπτωση να ξυπνήσουν κιόλας , μπορεί να έχουν περάσει 100 χρόνια δεν έχει καμιά σημασία αν ξυπνήσουν από το όνειρο με τους καλούς και καταλάβουν τι έγινε μπορεί να γίνουν η χειρότερη κατηγορία απλά ψάξε τρύπα να κρυφτείς .

Εγώ όπως σας είπα ανήκω στην κατηγορία 4 και έχω περάσει όλες τις φάσεις τις ακόμα και την τελευταία (ψάξε τρύπα να κρυφτείς)σπάνιο για εμένα αυτό , το έχω καταφέρει μόνο με 3 άτομα που πραγματικά δεν άξιζαν καμιά από τις ευκαιρίες που έδινα και ήταν ο καθένας από άλλη κατηγόρια για την ακρίβεια μιλάμε για μια "φίλη", για έναν ερωτικό δεσμό αλλά και για μια οικογενειακή σχέση (κάλυψα τα πάντα όπως βλέπετε) . Αυτό που με πόνεσε περισσότερο ήταν το τελευταίο είδος σχέσης γιατί απλά σε αυτό το άτομο έδινα ευκαιρίες από την ημέρα που ήρθα στην ζωή . Κάποια στιγμή όμως κατάλαβα ότι δεν έχει νόημα και σταμάτησα , πέρασαν τα χρόνια και τώρα εκείνο το άτομο φαίνεται να ξανά ζητά ευκαιρία από εμένα , για να την δώσω όμως (και αν την δώσω τελικά)πρέπει να παλέψει πολύ για αυτό . Και φυσικά δεν κρατάω κακία σε κανέναν από αυτούς , απλά δεν μπορώ πλέον στην φάση που είμαι να δίνω αβέρτα ευκαιρίες εκεί που βλέπω πως δεν αξίζουν , κάνω επιλογές πια και τα άτομα που θα τους δώσω ευκαιρία ξέρω ότι θα την εκμεταλλευτούν σωστά .

Καλό είναι όταν μας δίνουν την ευκαιρία να την αρπάζουμε και να κάνουμε τα πράγματα λίγο καλύτερα αλλιώς να μην την ζητάμε . Πέρα από την πλάκα όμως , κανένας που μας δίνει την μια ή τις 100 ευκαιρίες δεν είναι χαζός , αλλά πιστεύει σε εμάς , αν εμείς δεν είμαστε άξιοι για αυτό απλά να μην την δεχτούμε . Δεν μπορούμε να παίζουμε με την καλοσύνη κανενός . Ας είμαστε περισσότερο ξεκάθαροι με αυτά που θέλουμε και κάνουμε .

Αυτά από εμένα και για σήμερα , ελπίζω να ήταν κατανοητά αυτά που ήθελα να γράψω .  Και αν όχι , δεν πειράζει καλή καρδιά :P




Φιλάκιαααα Σάρα
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου