Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016

Καλοθελητές-Κουτσομπολιά και φήμες!!!



Καλησπέρα , καλησπέρα . Πραγματικά ο καιρός δεν νομίζεται ότι είναι καλύτερος από ποτέ ;;; Μην με πείτε ανώμαλη αλλά εγώ τον λατρεύω . Και αφού λοιπόν πίνω τον ζεστό ελληνικούλι μου και έχω αφήσει το παράθυρο ανοιχτό να νιώσω λίγο το κρύο , αποφάσισα να σας μιλήσω αυτή την εβδομάδα για τους καλοθελητές και τους κουτσομπόληδες της ζωής μου .

Μην μου πείτε ότι δεν σας έχει τύχει ποτέ κάτι τέτοιο και αν όντως όχι , ε τότε είστε τυχεροί ή κάτι περίεργο παίζει . Σε γενικά πλαίσια νομίζω πως στην ζωή μας ανακατεύονται άτομα από τότε που γεννιόμαστε και αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό καθώς μέχρι κάποια ηλικία δεν μπορούμε να πάρουμε εμείς με μεγάλη ωριμότητα αποφάσεις . Το θέμα προκύπτει όταν πλέον έχεις την ζωή στα χέρια σου ή μάλλον νομίζεις ότι την έχεις στα χέρια σου και έρχονται διάφοροι καλοθελητές να σου την κάνουν μαντάρα .

Και όχι , δεν αναφέρομαι στην Ελληνίδα μάνα που μπορεί να σε παίρνει κάθε μέρα τηλέφωνο να δει αν τρως , αν κοιμάσαι , αν φοράς την ζακέτα σου . Καμιά σχέση μιλάω για τα άτομα που προφανώς η ζωή τους δεν έχει κανένα ενδιαφέρον ή είναι τόσο σκατά που θέλουν να σου χαλάσουν και την δική σου .

Πραγματικά αυτά τα άτομα είναι δύσκολο να τα διακρίνεις εκεί έξω γιατί απλά στην αρχή σου παρουσιάζονται ως "φίλοι" - "φύλακες άγγελοι" που θέλουν το καλό σου και μόνο . Και με το που τους αφήσεις και την παραμικρή χαραμάδα για να μπορέσουν να δουν την ζωή σου αρχίζουν να δουλεύουν σκληρά για να στην χαλάσουν . Και αυτό το κάνουν συνήθως με 2 τρόπους

  •      "Οι καλές συμβουλές" 
Αρχίζεις να τους μιλάς για ένα απλό θέμα όπως το ότι μπορεί να βαριέσαι να πας στην σχολή - δουλειά και αρχίζουν τις "φιλοσοφίες" του τύπου -Έλα μωρέ μια ζωή την έχουμε , Γιόλαρε , δεν θα γίνει κάτι για μια φορά και ένα κάρο τέτοια , μπορεί να σου δώσουν ως παράδειγμα εκείνους , ότι να και εγώ το έκανα και τι έπαθα ; Αλλά ακόμα και για ένα σοβαρό θέμα να τους μιλήσεις π.χ. τσακώθηκα με το αγόρι μου - άντρα μου . -Μα καλά και ακόμα να χωρίσεις ; . Δεν λέω πως αυτά που λένε δεν μπορεί να στέκουν κάπου το θέμα είναι ότι εκείνοι το κάνουν μόνο και μόνο για να σε δουν κατεστραμμένο . Ένας φίλος στην 1η περίπτωση θα σου έλεγε αν βαριέσαι τόσο και δεν μπορείς τι να σου πω μην πας αλλά θα κάνεις κακό σε σένα και στην 2η περίπτωση να κάτσεις να μιλήσετε να βγάλετε μια άκρη και αν δεν μπορείτε βλέπουμε. Καταλαβαίνετε την διαφορά φαντάζομαι .
  •     Κουτσομπολιό και φήμες!
Ότι μα ότι πιο σπαστικό και στην Ελλάδα είναι λες και υπάρχει παράδοση σε αυτό το πράγμα πάντα μας νοιάζει η ζωή των άλλων και ποτέ η δική μας από τις θειάδες στα χωριά , τον περιπτερά της γειτονιάς , τα παιδιά από την σχολή - σχολειό , γενικά αυτό το πράγμα είναι μια αλυσίδα που δεν σπάει η ριμάδα με τίποτα . Ντάξει όλοι μας λίγο πολύ κουτσομπολεύουμε αλλά μέχρι εκεί . Τα άτομα αυτά τις περισσότερες φορές το πάνε σε άλλο επίπεδο και φτιάχνουν δικές τους ιστορίες . Ένα απλό παράδειγμα που μου έχει συμβεί , επειδή απλά ήμουν ας πούμε πολύ γνωστή στο σχολείο μου και μιλούσα με όλους σχεδόν ή βαφόμουν ή είχα σχέσεις και ντυνόμουν λίγο πιο έξαλα από ότι οι υπόλοιπες ήμουν του δρόμου και φυσικά μπροστά μου ήταν όλες αυτές αγάπη μου , φιλενάδα κ.α. και πίσω μου ααα την πουτάνα , έχω δει βίντεο (ας μην πω τι βίντεο) με αυτή . Σοβαρά τώρα ; Φυσικά όλα αυτά τα έβγαζαν απο το μυαλό τους . Και όλες αυτές αν τις δείτε τώρα είναι πραγματικά ... Δεν θα μιλήσω απλά αν τύχει και διαβάζουν αυτό το κείμενο ένα έχω να πω . Σας λυπάμαι!

Αυτά τα άτομα δεν έχουν καμιά ελπίδα σωτηρίας . Είναι απλά άξιοι της μοίρας τους . Το θέμα είναι να καταφέρουμε να τα γράφουμε εκεί που δεν πιάνει το μελάνι όλα όσα θα πουν ή έχουν πει για εμάς . Δεν υπάρχει πραγματικά λόγος να δώσει κάνεις έστω και λίγο από τον χρόνο του σε τέτοια άτομα . Εξάλλου το μόνο που θα καταφέρεις είναι να κάνεις τα κουτσομπολιά να μεγαλώνουν . Εγώ ας πούμε σε όλο το προηγούμενο που σας είπα αυτό που έκανα είναι να σταματάω να μιλάω σε όλα αυτά τα άτομα άλλαξα περιβάλλον και ησύχασα . Ναι , στην αρχή ήταν δύσκολο αλλά πραγματικά με βοήθησε όλο αυτό και ακόμα και τώρα που έχουν περάσει χρονιά και δεν ξέρουν καν τι κάνω αν τύχει και με δουν στο δρόμο ή δουν την Αγγελίνα θα βρουν να πουν μια κακιά σκεπασμένη φυσικά από ωραία λόγια . Γκερλσ πλιζ !

Όλα αυτά είναι τοξικά για εμάς και πρέπει να τα αποβάλουμε , όλοι αυτοί οι καλοθελητές δεν είναι σε τίποτα χρήσιμοι ουσιαστικά . Αυτά και σήμερα από μένα . Ελπίζω να σας άρεσε και να το βρήκατε ενδιαφέρον σαν θέμα και φυσικά τέλος ελπίζω να σας βοήθησε κάπως .


Υ.Γ:Αφιερωμένο με αγάπη σε όλους αυτούς :)



Φιλακιάααα Σάρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου