Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2016

Η δύναμη της συνήθειας!!!


Καλησπέρα , καλησπέρα φίλοι μου . Πραγματικά γράφω τελευταία στιγμή το κείμενο και δεν ξέρω σε τι αποτέλεσμα θα μας οδηγήσει αυτό μιας και είμαι στην δουλειά και για κάποιο λόγο που δεν ξέρω ή και ξέρω ξεχάστηκα εντελώς αυτή την εβδομάδα . Είμαι τουλάχιστον απαράδεκτη .

Αυτή εβδομάδα πέρασε με λίγο άγχος για διάφορα που έγιναν αλλά και πολύ ευχάριστα ταυτόχρονα . Έκανε πολύ κρύο , εντάξει δεν φόρεσα και μπουφάν (που έτσι και αλλιώς σπάνια φοράω), αλλά το κρύο του το έκανε και αυτό μας άρεσε πολύ . Απο ότι έχουμε καταλάβει όλοι για να κάνω τόσο μεγάλη εισαγωγή δεν έχω καταλήξει σε θέμα . Ναι! αλήθεια είναι , οπότε  μια στιγμή να ρίξω μια ματιά στις σημειώσεις του κινητού μου οπού γράφω διάφορα που συμβαίνουν στην ζωή μου για να έχω θέματα για το μπλογκ .

Καιιιι πάμε ... Το καλύτερο θέμα που θα ταίριαζε σε μένα αυτό τον καιρό είναι αυτό που έχω αναφέρει και σε άλλα κείμενα ως η δύναμη της συνήθειας . Πολλοί επιστήμονες εκεί έξω την χαρακτηρίζουν ως δεύτερη φύση του ανθρώπου , όχι άδικα νομίζω , αν σκεφτείτε πόσα πράγματα κάνετε εντελώς μηχανικά , είναι λίγο τρομακτικό και ουάου ταυτόχρονα . Πως προκύπτει όμως όλο αυτό ;

Σε αυτό ευθύνεται αρχικά η ρουτίνα , τα μώρα λένε πως πρέπει να ζουν μέσα σε ένα πρόγραμμα και μια ρουτίνα γιατί αυτό τους προσφέρει μεγάλη ασφάλεια και αποδοχή , κάτι παρόμοιο συμβαίνει και με τους ενήλικες . Αυτός είναι και ο λόγος που οι περισσότεροι άνθρωποι δυσκολεύονται να αλλάξουν την ζωή , τις συνήθειες τους και το περιβάλλον τους .

Όμως δεν θα έλεγα πως είναι παράλογο , τουλάχιστον για εμένα που ταυτόχρονα μισώ και αγαπώ τις συνήθειες μου . Ο κάθε άνθρωπος είναι λογικό εν μέρη να αποφεύγει τις μεγάλες αλλαγές γιατί υπάρχει ο φόβος για το άγνωστο και το καινούριο , που από την μια σε ενθουσιάζει και σε κάνει να νιώθεις σαν μικρό παιδί και να το αντιμετωπίζεις με δέος , αλλά από την άλλη οι δεύτερες σκέψεις σε τρομοκρατούν .

Ένα συχνό παράδειγμα είναι αυτό της σχέσης που πολλά ζευγάρια φτάνουν στο σημείο να αναρωτιούνται αν είναι ακόμα μαζί επειδή το θέλουν ή επειδή συνήθισαν να το θέλουν . Αυτό όμως δεν μπορείς να πεις ότι δεν είναι λογικό , η κάθε σχέση έχει και τις φάσεις της , πόσο μάλλον όταν είσαι με κάποιον για χρόνια και κάποια πράγματα για να μην πω τα περισσότερα είναι ίδια . Τότε προφανώς και θα αναρωτηθείς κάτι τέτοιο . Το θέμα είναι να σκεφτείς με καθαρό μυαλό αν είναι όντως αυτό , γιατί κατά την άποψη μου μπορείς να συνηθίσεις να παίρνεις τον καφέ σου από ένα μαγαζί συγκεκριμένο αλλά δεν μπορείς να συνηθίσεις να είσαι για χρόνια με έναν άνθρωπο .

Σε αυτό το σημείο κουράζεστε και οι δυο , δυστυχώς όμως λόγω του φόβου που μιλήσαμε παραπάνω , δύσκολα ένα ζευγάρι θα το αποδεχτεί όλο αυτό και θα καταλήξει σε ένα χωρισμό ή έστω και στην αλλαγή της ρουτίνας . Γιατί μην ξεχνάμε , δε σημαίνει πως κάτι τέτοιο δεν μπορεί να σωθεί , το θέμα είναι κατά πόσο πιστεύεις ότι αξίζει να το παλέψεις όλο αυτό και στην τελική αν έχεις την δύναμη για κάτι τέτοιο .

Αν όμως υπάρχει δυνατή επιθυμία για κάτι , τόσο πιο γρήγορα το το πετύχουμε αυτό που θέλουμε . Να μην ξεχνάμε πως ότι δεν μας κάνει να είμαστε κάλα μπορούμε να το αλλάξουμε , δεν πρέπει να ζούμε επειδή συνηθίσαμε να ζούμε πρέπει να ζούμε επειδή το θέλουμε (αν με πιάνετε) .

Αυτά τα λίγα και για σήμερα αγαπητοί μου αναγνώστες . Ελπίζω να είχατε μια όμορφη εβδομάδα και αν όχι δεν πειράζει προσπαθήστε να κάνετε αυτή που έρχεται όμορφη . :)



Υ.Γ. : Πραγματικά αν μπορείτε δώστε λίγο από τον χρόνο σας να δείτε το παρακάτω βίντεο , αξίζει . Αναφέρεται στην ρουτίνα περισσότερο αλλά δεν υπάρχει διαφορά νομίζω είναι δυο έννοιες που ταυτίζονται.




Και φυσικά το τραγούδι να μην ξεχνάμε .


 Φιλάκιααααα Σάρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου