Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016

Χρειάζομαι ένα διάλειμμα!!!





Καλησπέρα , καλησπέρα φίλοι μου ελπίζω να είστε για άλλη μια φορά όλοι καλά . Εγώ σε περίπτωση που ενδιαφέρει κάποιον είμαι καλά λίγο βαριέμαι αυτές τις μέρες αλλά σε γενικά πλαίσια είμαι καλά . Πέρασε ένα τέλειο τετραήμερο , χαλάρωσα , διασκέδασα και η επιστροφή στην ρουτίνα είναι που με έκανε να βαρεθώ λίγο παραπάνω .

Λέω αυτή την εβδομάδα να πιαστώ από αυτό και να σας μιλήσω για το διάλειμμα που χρειαζόμαστε όλοι κάποια στιγμή στην ζωή μας . Και επειδή κάθε φορά που σας γράφω για ένα " μυστικό " μου γκουγκλάρω αυτό που έχω σαν θέμα , όχι για να πάρω ιδέες διότι ότι γράφω είναι δική μου καθαρά άποψη μέσα από τα βιώματα μου , το κάνω μόνο και μόνο για να διαβάσω και άλλες απόψεις πάνω στο εκάστοτε θέμα . Ε και έτσι έκανα και σήμερα γράφοντας στην μπάρα αναζήτησης " χρειάζομαι διάλειμμα " , όλα όσα βρήκα είχαν να κάνουν με σχέση ερωτική . Εντάξει ξέρω πως αυτό που απασχολεί τον περισσότερο κόσμο είναι ο έρωτας και από την μια είναι λογικό .

Οπότε αν και δεν ήταν σκοπός μου να μιλήσω καθόλου για αυτό το κομμάτι θα το εντάξω τελικά και αυτό . Για να είμαι ειλικρινής όμως μαζί σας θα σας πω , πως μια φόρα το είχα επιλέξει αυτό το είδος διαλείμματος και ήταν επειδή η σχέση είχε τελειώσει έτσι και αλλιώς και ήμουν αλλού . Ναι, ξέρω λάθος, απλά έψαχνα την δύναμη να το πω . Σαν λύση δεν ξέρω αν είναι σωστή , εδώ είναι που φάσκω και αντιφάσκω σε αυτό το κομμάτι , γιατί από την μια ναι , ωραίο να κάνεις ένα μικρό διάλειμμα αν κάτι σε κουράζει και δεν πάει καλά αλλά και από την άλλη γιατί να πάει μετά καλά αν δεν πάει τώρα ?

Φυσικά και δεν θα μιλήσω καθόλου για εκείνα τα άτομα που θέλουν διάλειμμα για να ξενοκοιτάνε γιατί ΟΚ τότε απλά χώρισε άνθρωπε μην το κουράζουμε , αν όμως απλά για κάποιο λόγο κάτι δεν πάει άλλο μπορείς να το τολμήσεις το διάλειμμα αν και εγώ θα το ονόμαζα έναν ωραιοποιημένο χωρισμό ή μια δοκιμή πως είναι να μην είμαι μαζί με τον άλλο και αν δεν μπορώ απλά γυρνάω . Όπως και να έχει αυτό είναι κάτι διαφορετικό στο κάθε ζευγάρι και μόνο εκείνοι ξέρουν αν τελικά είναι σωστό . Εγώ το θεωρώ μια λύση απλά όχι αποτελεσματική 100% .

Πάμε τώρα στο γενικό κομμάτι που ήθελα να μιλήσω και με έφαγαν οι έρωτες άλλη μια φορά . Μια μεγάλη διαφορά που έχει η Αθήνα σε σχέση με την επαρχία είναι η ρουτίνα της και οι γρήγοροι ρυθμοί της ζωής είτε είσαι 5 χρονών είτε 105 το ίδιο θα σε αφορούν αυτά . Θα μου πείτε τώρα γιατί στην επαρχία δεν υπάρχει ρουτίνα , ναι προφανώς και υπάρχει αλλά λειτουργούν πιο χαλαρά , το περιβάλλον είναι διαφορετικό και αυτά παίζουν ρόλο . Εγώ είμαι από εκείνους που λατρεύουν την ρουτίνα τους , νιώθω μια ασφάλεια μέσα σε αυτή και δύσκολα την αλλάζω , δεν με νοιάζει ιδιαίτερα πόσο κακό είναι αυτό . Αλλά κάπου και ο καθένας μας θέλει ένα διάλειμμα , έρχεται η στιγμή εκείνη που δεν αντέχεις άλλο , το μόνο που θες είναι μια βαλίτσα και όπου φύγει , φύγει .

Δυστυχώς όμως δεν έχουμε την πολυτέλεια για κάτι τέτοιο πάντα άρα τι κάνουμε εκεί ? Θα σας πω αυτό που κάνω εγώ . Κλείνω τα μάτια μου βάζω τα αγαπημένα μου τραγούδια ανάβω κεριά , αρωματικά στικ και ταξιδεύω μαζί με εκείνα . Για λίγα λεπτά ή και ώρες δεν με απασχολεί τίποτα , προσπαθώ να φύγω πολύ μακριά . Το δικό μου διάλειμμα όμως δεν είναι μόνο αυτό αλλά και κάποια άτομα που όταν τα δω είναι σαν να μου φεύγουν όλα και χάνομαι μαζί τους .

Αυτό που θέλω να πω είναι πως για τον καθένα το διάλειμμα του είναι κάτι διαφορετικό . Το μόνο που μπορώ να πω είναι πως όλοι το χρειαζόμαστε που και που . Είναι σαν ένα μικρό ρισετ , απλά πρέπει να γίνει και αυτό κάποια στιγμή . Αλλιώς  δεν πας παρακάτω , πολλές φορές δεν το καταλαβαίνουμε ότι το θέλουμε και κουράζουμε πιο πολύ τον εαυτό μας με αποτέλεσμα να γινόμαστε " ζόμπι " . Ο κάθε οργανισμός όμως έχει κάποια καμπανάκια που χτυπάνε όταν πρέπει . Ας μάθουμε να τα ακούμε και να κάνουμε αυτό που θέλουμε και πρέπει , ακόμα και αν αυτό είναι να εξαφανιστώ για μέρες από όλους και όλα . Δεν είναι καθόλου κακό και εγωιστικό , κανένας δεν θα σε παρεξηγήσει αλλά και αν το κάνει απλά κάνε ένα διάλειμμά γενικό με εκείνο το άτομο . 😉😉

Αυτά και σήμερα από εμένα . Να έχετε μια υπέροχη εβδομάδα , να αρχίσετε να τρώτε σιγά σιγά κουραμπιέδες και μελομακάρονα και φυσικά να στολίσετε γιατί άντε ( Κριστμας μανιακ ) Κάντε ένα διάλειμμα φάτε ένα κουραμπιέ ή κιτ κατ 😂😂 . Έλα άρχισα τα αστεία πάλι , πάτα το Χ και φύγε από το μπλογκ όσο μπορείς .





φιλάκιααααααααα Σάρα 💓

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου