Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016

Τύψεις!!!





Καλησπέρα , καλησπέρα φίλοι μου , δεν ξέρω τι στο καλό έχω πάθει και ξεχνάω τον τελευταίο καιρό ότι πρέπει να γράψω με αποτέλεσμα να γράφω πάντα τελευταία στιγμή , βασικά ξέρω τι αλλά ακόμα δεν νιώθω έτοιμη να μοιραστώ κάτι μαζί σας και γενικά με κανέναν , ίσως αργότερα . Αυτή η εβδομάδα ενώ φαινόταν αρχικά ήρεμη κατέληξε να είναι μια πολύ δύσκολη εβδομάδα και κουραστική . Όσο αναφορά το πνεύμα των Χριστουγέννων εμένα ακόμα δεν με έχει ακουμπήσει ούτε λίγο ακόμα περιμένω .

Το θέμα που διάλεξα αυτή την εβδομάδα είναι οι τύψεις . Οι τύψεις λοιπόν είναι ένα άσχημο συναίσθημα που νιώθει κάποιος όταν καταλαβαίνει πως έχει πράξει κάτι άσχημο ή ένα λάθος . Στην συνέχεια αυτό μεταμορφώνεται σε ενοχές , φόβο , ντροπή , θλίψη και θυμό . Γενικά φορτώνεται με μια σειρά από πολλά αρνητικά συναισθήματα . Για να σας δώσω λίγο να καταλάβετε οι τύψεις είναι το δεύτερο πιο συχνό συναίσθημα μετά την αγάπη και το 90% των ανθρώπων έχουν τύψεις για μια παρελθοντική τους πράξη .

Αν με ρωτάτε όλα τα παραπάνω στατιστικά δεν μου φαίνονται καθόλου περίεργα και μη λογικά . Συνήθως οι άνθρωποι νιώθουμε παραπάνω τύψεις για πράγματα που δεν κάναμε παρά για εκείνα που κάναμε και αυτό δικαιολογείται διότι οι άνθρωποι έχουμε ένα "ψυχολογικό" σύστημα μέσα μας που μας βοηθά να ξεπερνάμε αρκετά γρήγορα κάτι που κάναμε αλλά αυτό δεν μπορεί να συμβεί με κάτι που ποτέ δεν προσπαθήσαμε ενώ θέλαμε , τα λεγόμενα απωθημένα , με αποτέλεσμα να νιώθουμε τύψεις και ενοχές .

Για εμένα όμως οι τύψεις είναι και μια δεύτερη ευκαιρία γιατί πάντα έχουμε επιλογές η ζωή μας όπως έχω πει και σε ένα άλλο κείμενο είναι γεμάτη από αυτές άρα μπορούμε όλα να τα αλλάξουμε και να τα φτιάξουμε . Οι τύψεις ουσιαστικά θεωρώ πως τελικά είναι κάτι παραγωγικό και σε βάζουν σε διαδικασία σκέψης και τελικά στο να κάνεις μια διόρθωση σε πολλά πράγματα που υπό άλλες συνθήκες δεν θα το έκανες .

Σας έχω γράψει όμως ένα κάρο πράγματα χωρίς να σας πω το από που μου ήρθε αυτό το θέμα . Δεν θα σας πω ακριβώς από που το μόνο που θα πω είναι πως μίλησα με ένα άτομο και μου εκμυστηρευτικέ πως νιώθει αρκετές τύψεις για κάποια πράγματα που μου έκανε στο παρελθόν . Προσπάθησα να το απαλλάξω από αυτές επειδή πλέον για μένα είναι όλα ok αλλά δεν το κατάφερα . Λογικό , αυτό είναι κάτι που πρέπει να κάνει εκείνο το άτομο μόνο του πρέπει να προσφέρει στον εαυτό του την λύτρωση .

Ύστερα θυμήθηκα κάποιες αρκετά άσχημες δικές μου πράξει που κάποια στιγμή θέλω να μοιραστώ μαζί σας . Σκέψεις που με ταλαιπωρούσαν για πολλά χρόνια , αυτές όμως οι τύψεις διαμόρφωσαν τον άνθρωπο που είμαι σήμερα . Δεν ξέρω αν προσέφερα στον εαυτό μου τελικά την λύτρωση , αλλά ξέρω σίγουρα πως μετάνιωσα για εκείνα και το μάθημα μου έγινε πάθημα .

Σαν άτομο μετανιώνω σπάνια για κάτι που έκανα τις περισσότερες φορές συμβαίνει αυτό που έγραψα παραπάνω , μετανιώνω για όσα είχα την ευκαιρία και δεν έκανα . Αυτό συμβαίνει επειδή θέλω να φιλτράρω αρκετά καλά κάτι πριν το κάνω , δεν μπορώ να λειτουργώ με την τρέλα του τώρα είναι κάτι που το κάνω σπάνια εως και ποτέ . Θέλω να νιώθω ασφάλεια στην ζωή μου και κάτι τέτοιο δεν μου την προσφέρει , παρόλο που το ζηλεύω πολύ στα άτομα που ζουν την ζωή τους στα άκρα . Είναι άτομα χωρίς απωθημένα και τύψεις .

Πως πιστεύω θα απαλλαχθούμε όμως από τις τύψεις ή έστω να τις περιορίσουμε ; Εεεεμ δεν ξέρω ακριβώς πως μπορεί να συμβεί αυτό αλλά θα σας γράψω αυτά που κάνω εγώ ή που με έχουν συμβουλέψει να κάνω . Για να απαλλαχθούμε από αυτές μπορούμε απλά να κατανοήσουμε την πράξη μας και να μας γίνει μάθημα ώστε να μην την επαναλάβουμε , να βλέπουμε την θετική πλευρά των πραγμάτων σίγουρα θα υπάρχει μην είστε τόσο απαισιόδοξοι , να μην μένουμε σε αυτό ok έγινε πρέπει όμως να πάρουμε απόφαση ότι ο χρόνος πίσω δεν γυρνάει άρα πάμε παρακάτω και τέλος απλά πρέπει να κάνουμε κάτι δεν μπορούμε να ζούμε μια ζωή με ενοχές και τύψεις είναι πολύ μικρή η ζωή για να την μικραίνουμε και άλλο , το τι θα κάνεις όμως δεν μπορώ να σου το πω εγώ μόνο εσύ ξέρεις τι πρέπει .

Τώρα το πώς πιστεύω ότι μπορούμε σε γενικό βαθμό να έχουμε μια ζωή με λιγότερες τύψεις (γιατί για καθόλου λίγο δύσκολο το κόβω)
Τίποτα το ιδιαίτερο δεν θα σας πω , είναι απλά πράγματα που προσπαθώ να ακολουθώ και εγώ

  1.     Να ζεις την ζωή που εσύ θες και επιλέγεις ! Μην αφήνεις κανέναν να ζει στην δική σου θέση , η ζωή σου ανήκει και πρέπει μόνος σου να την διαμορφώνεις . Φυσικά και συμβουλές θα ακούς αλλά μέχρι εκεί να θυμάσαι να αγαπάς εσένα και να σέβεσαι τις επιλογές σου   
  2.     Μάθε να εκφράζεις όσα νιώθεις ! Ναι , ναι ξέρω είναι τρομερά δύσκολο και κουραστικό , μα δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά . Ξεκίνα από απλά πράγματα , λέγε τι σε ενοχλεί , ένα σε αγαπώ όταν το νιώθεις , να μοιράζεσαι τους φόβους σου . Πίστεψε με θα σε βοηθήσουν πολύ και ίσως το βράδυ που θα ξαπλώσεις δεν θα σε περιτριγυρίζει αυτό το ΑΝ , αν είχα πει το ένα , αν είχα πει το άλλο .
Αυτά και για σήμερα από εμένα . Κουραστικό λίγο το κείμενο ε; Εντάξει δεν φταίω εγώ που σας βάζω σε σκέψεις 😛 Φυσικά και κάνω πλάκα , είμαι και χιουμοράκι όπως έχετε καταλάβει . Ελπίζω να έχετε ένα όμορφο βράδυ (επειδή απλά ανεβαίνει βράδυ , μην αναρωτιέστε τι φάση οι πρωινοί μας αναγνώστες) χωρίς πολλές πολλές σκέψεις , μόνο όσες χρειάζονται . Να θυμάστε ότι η ζωή δεν είναι και πολύ μεγάλη αλλά ούτε και πολύ μικρή έχουμε χρόνο να διορθώσουμε τα πάντα και να πάμε παρακάτω 😉

Υ.Γ : Για να σας προλάβω από τα σχόλια , ναι έβαλα Χατζιδάκι και όχι δεν έκανα απλά αναζήτηση στο youtube για να βρω κάτι είναι ένα κομμάτι που αγαπώ και με την μια το μυαλό μου πήγε σε αυτό όπως έχω πει βάζω γενικά κομμάτια που μου αρέσουν και όχι που ταιριάζουν αυτό είναι κάτι που ακούω όλη την εβδομάδα . Προτίμησα να σας βάλω εκείνο που τραγουδά ο ίδιος γιατί θεωρώ πως το κάνει μοναδικό , περίεργη φωνή και άσχημη ταυτόχρονα για πολλούς για μένα όμως θεωρώ πως είναι κάτι μοναδικά άσχημο-όμορφο ταυτόχρονα . 



Φιλάκιαααααααα Σάρα 💜

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου