Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017

''ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ''



Καλησπέρα αγαπητοί συνοδοιπόροι. Την προηγούμενη Παρασκευή, πήγαμε ένα μίνι καρναβαλικό ταξιδάκι αναψυχής με τη Ρούλα στο Αλεποχώρι. Δεν είχαμε ετοιμάσει κείμενο, οπότε της πρότεινα να πάρω μαζί το λάπτοπ για να γράψουμε εκεί. Εκείνη με καθησύχασε λέγοντας μου ότι δεν χρειάζεται μιας και έχουν ήδη pc στο σπίτι. Την ρώτησα αν είναι σίγουρη και μου απάντησε με αυτοπεποίθηση πως ναι! Μαντέψτε που ήταν το pc. Και κάπως έτσι δεν καταφέραμε να σας συντροφέψουμε, όχι ότι σας νοιάζει βέβαια.

Το σημερινό θέμα αφορά τους αντικαπιταλιστές. Βρήκα και εγώ θέμα! Όπως πάντα είμαι επηρεασμένη από εποχιακά τρεντς κλπ. Φυσικά ο ''αντικαπιταλιστής'' είναι υποκατηγορία που ανήκει σε άλλες κατηγορίες  ανθρώπων που έχω αναφέρει και στο παρελθόν.

Δε θα το κρύψω, αριστερίζω σαν παιδί και εγώ. Βασικά δεν είναι σωστός όρος αυτός. Απλώς έχω υιοθετήσει ένα mix ιδεολογιών το οποίο δεν παραπέμπει σε ακρότητες. Ενώ ως άνθρωπος είμαι απόλυτη, το πολιτικό και ιδεολογικό μου ''εγώ'' αποτελείται από διαφορετικές απόψεις και μάλιστα με ένα μέτρο. Έχω θέσει ένα μέσο με το οποίο, στην ουτοπική μου πολιτεία, θα ευημερούσαν όλοι. Αυτά τα λέω για να μην υπάρχουν τυχόν παρεξηγήσεις παρακάτω. Βέβαια, αν είναι να σχηματιστεί μια λανθασμένη γνώμη για το τι πιστεύω, απλά θα σχηματιστεί. Αυτό θα γίνει σίγουρα σε περίπτωση που θίξουν κάποιον αυτά που θα πω (και όχι μόνο, αλλά είναι το πιο σύνηθες).

Επίσης, να ξεκαθαρίσω κάτι! Μιλάω για δήθεν αντικαπιταλιστές, σε περίπτωση που δεν το καταλάβατε. Δεν υπάρχει λόγος να μιλήσω για τους TRUE και θα καταλάβετε παρακάτω για ποιο λόγο κάνω τη διάκριση.

Πάμε..

Σε κάθε, μα κάθε αργία ή γιορτή, θα τον δεις να κράζει την εν λόγω αργία/ γιορτή. Στα social media θα 'ναι; Στην πραγματική ζωή θα 'ναι; Πάντως θα τον πετύχεις, είναι σίγουρο. Κάνει τα πάντα για να σου δείξει ότι το να γιορτάζεις ή να περνάς καλά σε καθιστά πρόβατο. Κλασικά, είναι ψαγμένος και έχει απάντηση για τα πάντα. Αν δεν έχει, απλά θα σου κοτσάρει ένα απαξιωτικό και ειρωνικό σχόλιο. Εσύ δε χρειάζεται να νιώσεις άσχημα φυσικά. Να νιώσεις καλά που απλά ένας τόσο ''ψαγμένος'' τύπος δεν έχει επιχειρήματα τελικά. Νομίζει ότι σε υποτιμάει κατ'αυτόν τον τρόπο, πέρα από το ότι δείχνει ότι τα ξέρει όλα ενώ δεεεν. Πολύ μάγκικη τεχνική παρεμπιπτόντως. Δεν υπάρχει λόγος για διαφωνίες. Λογικά περνάει όλες τις γιορτές του με τους γονείς του και δεν του καλαρέσει. 

Το να περνάς καλά σε γιορτές και σε διάφορα τέτοια events, είναι δείγμα αμορφωσιάς, για τον αντικαπιταλιστή. Όπως είπαμε, τα ξέρει όλα και δε λανθάνει ποτέ. Είσαι δούλος αν θες να περνάς καλά τα χριστούγεννα και τις απόκριες. Ναι, γιατί προφανώς δεν ξέραμε φίλε ''αντικαπιταλιστή'' να περάσουμε καλά και εκτός εορτών. Όλο αυτό, κάπως, κάπου μπάζει. Δεν είναι δυνατόν να μου χρησιμοποιείς facebook για να μου εκφράσεις τον πόνο σου για την ''προβατίλα'' που μας δέρνει. Είναι απλά παράδοξο.

Κ. Αντικαπιταλιστή μου, το να περνάς καλά δεν έχει κάτι κακό από μόνο του. Ούτε και το να πίνει κανείς coca-cola, όπως κάνεις και εσύ, είναι κακό. Προσπάθησε να χαλαρώσεις πουλάκι μου και να εξωτερικεύσεις την ''διαφορετικότητά'' σου με έναν πιο όμορφο τρόπο. Δεν είναι δυνατόν να είναι όλα κατακριτέα πια και μάλιστα από τη στιγμή που με κάποιον τρόπο, στηρίζεις και εσύ το καπιταλιστικό σύστημα. Αν δεν παίρνεις coca-cola, σίγουρα ζεις με ρεύμα και σίγουρα έχεις κινητό και σίγουρα έχεις internet και όλα αυτά είναι αρκετά για να μην σε πάρω στα σοβαρά. 

Κάπου εδώ να προσθέσω, ότι οι περισσότεροι που ξέρω και είναι ''αντικαπιταλιστές'' είναι και άνεργοι και σίγουρα όχι γιατί τους έχει καταδικάσει η άτιμη η κοινωνία. Άρα είναι άεργοι και όχι άνεργοι. Υπάρχει επιλογή σε αυτό και αποτελεί σημαντικό στοιχείο για τέτοιου είδους προσωπικότητες. Όχι ότι πρέπει να δίνουμε σημασία στο τι κάνει ο καθένας, απλώς πριν θεωρήσεις την καλοπέραση μου ή την αγορά μου, κατακριτέα, κοίτα πρώτα στον καθρέφτη. Έχω θέμα με αρκετά καθεστώτα, αυτό όμως δεν με αποτρέπει από το να πιω ένα ποτό στο καρναβάλι και σε οποιοδήποτε καρναβαλικό event. 

Δεν είναι η ''προβατίλα'' μου που με κάνει να θέλω να περάσω καλά, είναι η ανάγκη μου για έξοδο και ειδικά τις απόκριες. Γιατί φίλε αντικαπιταλιστή, μην ξεχνάς ότι τις απόκριες, οι μάσκες δεν ανεβαίνουν, αλλά κατεβαίνουν. Ο σκοπός των αποκριών, είναι να ντυνόμαστε αυτό που θα 'θέλαμε να είμαστε. Αν όλο τον υπόλοιπο χρόνο φοράει όλη η ανθρωπότητα μάσκες, είναι ένα άλλο θέμα. Μην ξεχνάς ότι έχεις φορέσει και εσύ προσωπείο και μην ξεχνάς ότι κρύβεσαι πίσω από μισόλογα απλά για να μας δείξεις πόσο διανοούμενος είσαι. 

Ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει ό,τι θέλει, αρκεί να μην βλάπτει τις ελευθερίες του άλλου και επιπλέον, να αντιμετωπίζει τους υπολοίπους με σεβασμό. Η καλοπέραση, μέσα σε ένα τόσο θλιβερό κλίμα, είναι πραγματικά το λιγότερο και δεν αποτελεί λόγο μίσους. Είναι κάτι που το αξίζει κανείς και ειδικά όταν δεν έχει χρόνο για τον εαυτό του. Φυσικά και η καλοπέραση δεν είναι ο μοναδικός τρόπος για περάσεις τον ελεύθερο σου χρόνο. Είμαι υπέρ της ψυχαγωγίας αλλά και της παραγωγικότητας. Αν όμως, φίλε αντικαπιταλιστή, εξετάζεις φιλοσοφικά την ελευθερία και την αυτονομία, έλα να μας το πεις και να μας το εξηγήσεις. Δεν είμαστε χαζοί. Μπορούμε να σε καταλάβουμε και δεν είναι κακό να διαφωνήσουμε. 

Δική σας, Αγγελίνα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου