Σάββατο 1 Απριλίου 2017

Οι σειρούλες μου


Καλησπέρα συνοδοιπόροι και καλό μήνα. Πώς είστε αυτές τι μέρες; Καλά; Μπράβο χρυσά μου. Το σημερινό θέμα έχει να κάνει με τις σειρές. Δεν θα ασχοληθώ με κάτι σοβαρό μιας και αυτές μου φάγανε όλη τη μέρα και έτσι και αλλιώς δεν μου έρχεται κάτι εποικοδομητικό αυτή τη στιγμή. Όλη τη βδομάδα απλώς κοιμάμαι με τις ώρες και δεν έχω χρόνο για τις γλυκές μου πια. Μου έχουν λείψει ομολογώ και μόνο τα σουκου με λίγη προσπάθεια τους δίνω σημασία. Μετά την εισαγωγούλα που θα γράψω, απλώς θα κάνω μια λίστα με μερικές από αυτές που βλέπω αυτόν τον καιρό.

Οι σειρές είναι το Α και το Ω μου. Δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς αυτές ακόμα και αν τις βλέπω όλες μαζεμένες τα σουκου όπως κάνω τώρα. Είναι η τέλεια απόδραση για μένα και δε με ενδιαφέρει και πολύ που αποβλακώνομαι. Είμαι υπέρ αυτής της αποβλάκωσης και τη συστήνω ανεπιφύλακτα. Πολλοί έχουν αποκτήσει αυτόν τον εθισμό έτσι και αλλιώς, αλλά και αυτοί που δεν έχουν κάτσει να δουν το ο,τιδήποτε, καλό θα ήταν να το κάνουν έγκαιρα. Είναι απλώς μαγευτικό και υπέρτατο feeling. Δεν είμαι τρελή, απλώς τις έχω ανάγκη όπως ο αδερφός μου έχει ανάγκη να μην είναι bronzας στο LoL.Πάμε να δούμε μια μικρή λίστα.

The last kingdom

‘’Είμαι ο Ούντρεντ, γιος του Ούντρεντ’’. Την αναφέρω πρώτη-πρώτη μιας και ξεκίνησε πρόσφατα η νέα season. Πρώτα από όλα ο πρωταγωνιστής μας είναι ένα κουκλί και μισό. Ένας cute Σάξονας που μεγάλωσε κοντά στους Δανούς αφού τον απήγαγαν εν μέσω πολέμου. Βέβαια, ζωή και κότα εκανε ακόμα και ως Δανός. Μεγαλώνοντας καταλαβαίνει ότι θέλει να διεκδικήσει το θρονο του εξ αίματος πατέρα του αφού  ήταν γένους βασιλικού. Μετά αποφασίζει ότι θέλει να πάρει τη θέση του Δανού πατέρα του για να εκδικηθεί το θανατο του και εν τέλει δεν ξέρει ούτε και ο ίδιος τι θέλει. Όπως και να ‘χει είναι μια ιστορικού περιεχομένου και δεν έχει σκοπό να επικεντρωθεί στους χαρακτήρες και τις μεταξύ τους σχέσεις. Είναι όμορφη σειρά και υπέροχη παραγωγή. Σίγουρα θα αρέσει στους φανς του Game of thrones.


Frontier


Αν και η πρώτη season έχει λίγο καιρό που τελείωσε και προφανώς δεν την βλέπω τώρα, την αναφέρω για να μην ξεφύγω από το είδος. Ο Jason Momoa πρωταγωνιστεί στη νέα αυτή σειρά και είναι μισός Ιρλανδός, μισός  ιθαγενής. Πολύ άγριος όπως τον μάθαμε και από το GoT αλλά εδώ έχουμε ένα backstory του γιατί είναι έτσι. Ωστόσο και αυτή η σειρά είναι ιστορική και δεν θέλει να επικεντρωθεί στις σχέσεις των χαρακτήρων. Δείχνει την πορεία της δημιουργίας της Αμερικής αλλά και τις εμπορικές συναλλαγές Αγγλίας-Σκανδιναβικών χωρών κ.α-Αμερικης-Ιθαγενων. Ουσιαστικά φαίνεται όλο το βρώμικο παιχνίδι των μεγάλων κεφαλιών κλπ κλπ. Ωραία σειρούλα με 6 επεισόδια η πρώτη season και πραγματικά αξίζει.

Sleepy Hollow


Χρόνια παρακολουθώ supernatural και ξέρω πως η 6η season και όλες οι υπόλοιπες αποτέλεσαν την καταστροφή της σειράς. Εγώ βέβαια εξακολουθώ να το παρακολουθώ, ωστόσο πάντα ψάχνω κάτι που να μπορεί να αποκαταστήσει την απογοήτευση μου. Έτσι λοιπόν το 2013, ψάχνοντας, ανακάλυψα το sleepy hollow που όχι μόνο είναι καλύτερο, έχει και καλύτερο cgi ( όχι ότι είναι τέλειο). Υπάρχει πολύ ωραίο δέσιμο χαρακτήρων και μια μεγάλη γκάμα υπερφυσικών πλασμάτων και το εκτιμώ αυτό.  Ο Ίκαμποντ που ξέρουμε και από την ταινία του Tim Burton, βρίσκεται πλέον στη σύγχρονη εποχή. Η γυναίκα του Κατρίνα φροντίζει για το πεπρωμένο του ως μάρτυρας της αποκάλυψης. Έτσι του κάνει ένα ξόρκι ύπνου το οποίο θα έπεφτε όταν θα ερχόταν η στιγμή να γνωρίσει ο Ίκαμποντ και τον δεύτερο μάρτυρα της αποκάλυψης. Έχει πολύ καλό χιούμορ η σειρά και πολύ πετυχημένα references.

Legion



Anti-hero της Marvel. Περιμένω πως και πώς να βγει η Τζέσικα Τζόουνς και περιμένοντας βρίσκω αυτό. Ο David είναι ένας τύπος που νομίζει ότι έχει σοβαρά ψυχιατρικά προβλήματα. Έτσι πιστεύουν και οι δικοί του και για το λόγο αυτό τον κλείνουν σε μία ψυχιατρική κλινική. Όντας σειρά της Marvel, καταλαβαίνει κανείς ότι ο David απλώς έχει υπερδυνάμεις. Τώρα στην πρώτη season βλέπουμε απλώς ένα ανθρωποκυνηγητό που φαίνεται ενδιαφέρον. Η κυβέρνηση προσπαθεί να εκτελέσει τον πρωταγωνιστή μας γιατί τον θεωρεί επικίνδυνο.

Shadowhunters


Μέτρια σειρά, αλλά είναι μακράν καλύτερη από την ταινία η οποία λίγο βασίστηκε στη σειρά βιβλίων. Η πρωταγωνίστρια είναι κλασσική ηλίθια και αντιπαθής όπως συμβαίνει και με το vampire diaries. Ντάξει δεν μπορώ να πω ότι μου έχουν κινήσει το ενδιαφέρον έτσι και αλλιώς οι χαρακτήρες. Το βλέπω απλά για να το βλέπω. Έχει μερικά ok γεγονότα ως πλοκή, αλλά μέχρι εκεί.Τα παιδιά απλώς κυνηγούν αυτά τα κακά σκοτεινά πλάσματα (δαίμονες, βαμπιρ κλπ) όταν παραβιάζουν τους κανόνες της συμφωνίας που έχουν συνάψει μεταξύ τους ώστε να υπάρχει μια εύρυθμη λειτουργία lol.

The Magicians

Υπέροχη σειρά. Ρεαλιστική κατά την ταπεινή μου γνώμη και όχι σε θέμα μαγείας προφανώς. Δεν δίνει επίσης τόση έμφαση στις σχέσεις των χαρακτήρων, δίνει όμως έμφαση στον καθένα ξεχωριστά και ενώ παίζεται και λίγο το romance δεν είναι τόσο μελό. Ο πρωταγωνιστής είναι ένας  geek τυπάκος που με το που μαθαίνει ότι έχει μαγικές ικανότητες, αντί να τρομοκρατηθεί όπως κάνουν οι στερεοτυπικοί τυπάδες από άλλες ταινίες ή σειρές, απλώς χέζεται από τη χαρά του. Έχει και τη σπλατεριά του ενώ δεν το περιμένεις και δεν είναι βαρετή και κλασική επαναλαμβανόμενη πλοκή. Το αγαπώ!

Βλέπω ένα σωρό και γενικά αλλά και αυτόν τον καιρό, αλλά αν είναι να τις αναφέρω όλες τις σειρές που παρακολουθώ, δεν τελειώνω ούτε αύριο. Καλά καψίματα και σε εσάς!


Δική σας, Αγγελίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου