Σάββατο 29 Απριλίου 2017

Πάτρα!!!



Φυσικά και θα έβαζα εμένα για εικόνα άρθρου σε κείμενο για την Πάτρα. Τραβηγμένη στην Αγ. Νικολάου. Καλλιτέχνιδα: Angie Gatso.


Γεια σε όλους τους συνοδοιπόρους. Πώς πάει μαγκαλάνια μου; Καλό τριήμερο να έχετε. Εγώ σας γράφω από Πάτρα οπότε και το κείμενο θα είναι Πατρινού περιεχομένου. Η χαρά είναι απερίγραπτη. Αλλά αφού θα σας μιλήσω έτσι και αλλιώς για την εμπειρία μου εδώ, σημαίνει ότι δεν είναι και τόσο απερίγραπτη. Απλώς έχω ενθουσιαστεί. Πτυχίο βέβαια δεν ξέρω αν θα πάρω, το μόνο σίγουρο είναι ότι έκανα ένα σωρό μαλακίες στη δουλειά τη βδομάδα αυτή και δεν με τρώνε οι Ερινύες. Με το που έφτασα στον Κηφισό απλώς ανυπομονούσα να φτάσω και δεν με ένοιαζε τίποτα. Ό,τι ανήκει στην Αθήνα, έμεινε και στην Αθήνα.

Η φάση είναι ότι έχω αποκοπεί από την φοιτητική ζωή και τα σχετικά. Όταν λέω ''φοιτητική ζωή'' εννοώ τις φοιτητικές υποχρεώσεις και όχι τα φοιτητικά δικαιώματα. Πέρα από το ψευτοδιάβασμα που κάνω, δεν έχω πατήσει σε μάθημα προφανώς και αυτό είναι κάτι που επίσης μου έχει λείψει. Όχι μόνο γιατί έχει περάσει καιρός από τότε, αλλά γιατί η ίδια η σχολή είναι υπέροχη. Δεν θα μπορούσα να πέσω σε κάτι καλύτερο νομίζω. Ακόμα και αν κάποιοι καθηγητές κάνουν διάλεξη και όχι αποδοτικό μάθημα, είναι ενδιαφέροντα αυτά που θα ειπωθούν (για μένα, εσένα μπορεί να σου φαίνονται και πίπες). Γενικώς είναι και αυτή η αίσθηση του να έχεις το ντοσιεδάκι σου και να σημειώνεις κάθε τι. Αυτό είναι ηδονικό και το έχω ξανα αναφέρει, πράμα που σημαίνει ότι επαναλαμβάνομαι αλλά δεν πειράζει.

Η παρέα! Πέρα από όλες τις διαφωνίες και τις συγκρούσεις που έχουν υπάρξει και σίγουρα θα υπάρξουν και στο μέλλον, ξέρω ότι υπάρχουν άνθρωποι εδώ που με νοιάζονται και το έχουν δείξει με πολλούς τρόπους. Με κατατόπισαν, με βοήθησαν σε πραγματικά δύσκολες ώρες και ξέρω ότι αν είμαι εδώ θα χαρούν ειλικρινά να με δουν. Όλοι μεταξύ μας, είμαστε αταίριαστοι τελείως και γενικώς συμβαίνουν τα κλασικά πράγματα που θα μπορούσαν να συμβαίνουν σε μια παρέα (για μένα κατακριτέο αλλά δεν γίνεται να αποφευχθεί). Μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε κοινώς. Ωστόσο ξέρω ότι τα συναισθήματα είναι ειλικρινή. Το να φτάνεις στην Πάτρα και να έρχονται οι μοσχάρες φίλες σου να σε παραλάβουν και να χαίρονται γι'αυτό, είναι συγκινητικό και υπέροχο. Είναι ένα από τα πολλά πράγματα που εκτιμώ και δεν ξεχνώ. Υπάρχει διάθεση και αυτό είναι ένα μεγάλο συν. Σας ευχαριστώ παιδιά!

Η Πάτρα από μόνη της είναι όμορφη. Μπορεί να είναι μέσα στη βοθρήλα και την υγρασία, αλλά είναι μια όμορφη πόλη που αξίζει να τη ζήσεις έστω και για λίγο. Όχι! Στο καρναβάλι η Πάτρα χάνει κάθε τι όμορφο που έχει. Δεν φαίνεται από το τόσο πλήθος και δεν μπορείς και να την ευχαριστηθείς. Όποιος ήρθε σε καρναβάλι και πέρασε καλά, είναι γιατί σίγουρα δεν έχει ζήσει την ίδια την πόλη όπως πραγματικά είναι. Η Πάτρα ακόμα και 40 βαθμούς να έχει, δεν χάνεις την όρεξη να την περπατήσεις. Μπορεί όπως λέει και ο Σωτήρης, να αποτελεί απομίμηση διαφόρων περιοχών, αλλά δεν χάνεται η αξία της και αυτό είναι κάτι που ο Σωτήρης δεν μπορεί να καταλάβει μιας και δεν την έχει ζήσει και πολύ. Όχι ότι ξέρετε τον Σωτήρη, αλλά τεσπα. Αν κάποια στιγμή καταφέρει να μου σπάσει πολύ τα νεύρα θα σας γράψω και γι'αυτόν. Το θέμα μας είναι, ότι η Πάτρα είναι πολύ όμορφη. Αν και είμαι εθισμένη στην Αθήνα, ομολογώ ότι στην Πάτρα ρουφάω πάντα τζούρες ελευθερίας. Όσο μικρή και αν είναι, δεν με εγκλωβίζει. 

Fun Fact: Από το πρώτο έτος κιόλας, άκουγα και παρακολουθούσα τις συζητήσεις των φοιτητών στα λεωφορεία της Πάτρας. Δύο είναι πάντα τα θέματα που θα ακούσει κανείς σε αστικό της Πάτρας που πάει προς Πανεπιστήμιο ή ΤΕΙ. Μαθήματα και πράγματα που αφορούν παρέες. Πολλών ειδών συζητήσεις για τα δύο αυτά θέματα. Παρόλο που δεν ακούγονται ενδιαφέροντα, είναι ευχάριστα. Όχι για το κουτσομπολιό, αλλά γιατί ξέρεις ότι υπάρχει νέο αίμα που έχει κοινά με εσένα και δεν είναι πάντα δυσαρεστημένο. Απλώς σου θυμίζει ότι ζεις για κάποιο λόγο. Πράγματι μου είναι πολύ ευχάριστο. Είμαι Αθήνα, δουλεύω 3 μήνες και οι μόνες συζητήσεις που ακούω, στη δουλειά κυρίως, είναι για γκομενικά και πιο συγκεκριμένα για τους γαμημένους πρώην. Δεν έχω ακούσει κάποια άλλη συζήτηση. Απαραίτητη προϋπόθεση για να συζητήσεις στη δουλειά, είναι να έχεις πρώην ή νυν. Δε λέω, και τα θέματα της Πάτρας δεν είναι πολυάριθμα, ωστόσο η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική από κάθε άλλη. Ποτέ δε θα ακούσεις ίδιο πρόβλημα ή μη. Υπάρχει τεράστια ποικιλία.

Και κάπου εδώ θα κλείσω. Δεν μου έρχεται να προσθέσω κάτι άλλο. Άλλωστε, επαρκούν όλα αυτά για μένα. Αν είσαι φοιτητής στην Πάτρα ή και σε άλλη επαρχιακή πόλη, ίσως με νιώθεις. Καλά να περάσετε πουλιά μου. Εγώ πάω να παρτάρω.

Δική σας, Αγγελίνα


Πρωταγωνιστεί η Μέρσι Λούις  (Salem) ;;;)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου