Κυριακή 9 Απριλίου 2017

#Μουσική


Καλησπέρα, καλησπέρα φίλοι μου δεν γράψαμε χθες γιατί , ε δεν έχει απάντηση απλά ξεχαστήκαμε😋 Ελπίζω ωστόσο να είστε όλοι καλά. 
Εγώ είμαι σχετικά ήρεμη με τα άγχη μου βέβαια και τις στεναχώριες μου. Βασικά πιο πολύ πικραμένη είμαι με κάποιες καταστάσεις και άτομα αλλά δεν είναι του παρόντος, απλά δεν έχω να πω κάτι πάνω σε αυτό γιατί κατανοώ! 

Θα σας γράψω για ένα χαζό και που δεν σας ενδιαφέρει κείμενο γιατί απλά δεν μπορώ να συγκεντρωθώ αφού ο γείτονας μου αποφάσισε να έχει τέρμα Παντελίδη οπότε δεν μπορώ να σκεφτώ να γράψω ένα θέμα. Θα σας αναλύσω την μουσική που ακούω. Ένα θέμα που για πολλούς δεν είναι εύκολο να μιλήσουν γιατί βιώνουν πολύ κράξιμο. ΝΑΙ για την μουσική!!! 

Εγώ μεγάλωσα σε ένα σπίτι που άκουγε μόνο ελληνικά και όχι ο,τι και ό,τι, λαϊκά κατά κύριο λόγο , οπότε σαν παιδί αυτά τα ακούσματα έχω και κάποια αλβανικά τραγούδια αντίστοιχα που θυμάμαι. Στην εφηβεία πέρασα στην φάση πιο σκυλάδικο δεν γίνεται. Ύστερα άκουγα χιπ χοπ αλλά μαλακίες χιπ χοπ τίποτα το ας πούμε σοβαρό. 

Μετά κάπου εκεί στην τρίτη γυμνασίου άρχισα να ψάχνομαι πιο πολύ με κάποια 80s κομμάτια, παλιά ροκ, κλασική μουσική και ρεγκε. Κόλλησα πιο πολύ με ρέγκε την αγάπησα και ακόμα την αγαπώ δηλαδή σαν μουσική , την θεωρώ κάτι μοναδικά μαγικό σε αυτά που σου προσφέρει. Τώρα στα 21 μου ακούω ακόμα όλα αυτά συν κάποια έντεχνα κομμάτια που εκφράζουν κάποιες περιόδους της ζωής μου απο συγκεκριμένους καλλιτέχνες. 

Βέβαια ακούω και κάποια ελληνικά στο ραδιόφωνο  ή στο youtube είτε επειδή μου αρέσουν είτε επειδή τα ακούω τόσο που μου κολλάνε τελικά. Φυσικά αμα βγω για ποτό, πράγμα σπάνιο, θέλω να ακούω τα τσιφτετέλια μου και τα ξένα hitακια που έτσι και αλλιώς ακούω. Στην μουσική μου απο πέρσι έχει προστεθεί και το indie rock και γενικά indie αλλά και deep house φυσικά δεν λείπουν και τα διάφορα pop τραγούδια είτε νέα (λίγα) είτε παλιά (πολλά) και τέλος χιπ χοπ . 

Τέλος πάντων εγώ είμαι από τα άτομα που ακούω κυριολεκτικά τα πάντα σήμερα μπορεί να ακούω Χατζιδάκη και αύριο Μακρόπουλο 
και γουστάρω με την φάση μου!!! Πολλές φορές όμως με έχουν κοροϊδέψει για αυτό λέγοντας πως δεν έχω μουσική παιδεία ή πως είμαι άτομο χωρίς ουσία και άλλα τέτοια . Βέβαια αυτά τα άτομα που με έχουν κάνει να νιώσω άσχημα ακούνε συνήθως μέταλ και επειδή πολλοί απο εσάς που θα διαβάσετε το κείμενο ακούτε μπορείτε να μου πείτε γιατί συμβαίνει αυτό; 

Πραγματικά με κομπλάρουν και με κάνουν να νιώθω άσχημα , είναι ένας απο τους λόγους που αποφεύγω όταν γνωρίζω μια παρέα της Αγγελίνας πχ ή ένα φίλο της ,να μιλήσω πολύ , γιατί εκτός απο την μουσική με κομπλάρουν και για την εμφάνιση μου που δεν είναι όμοια με την δική τους λογικά :/ Δεν λέω πως είναι όλοι όσοι ακούνε μέταλ έτσι βέβαια . Απόδειξη η Αγγελίνα και κάποια άτομα που μου έχει γνωρίσει. 

Ας περάσουμε στους άλλους τώρα που με κρίνουν , τους "έντεχνους" που αν δεν είσαι ΚΚΕ ή αν δεν δείχνεις εξωτερικά έτσι ξέχνα την κάθε συμπάθεια απο μέρους τους. Πάλι όχι όλοι αναφέρομαι ξανα λέω σε άτομα που εγώ έχω συναντήσει. Τέλος πάντων το αστείο είναι πως εγώ μπορεί να ξέρω τα πάντα για πολλά είδη μουσικής σε σχέση με αυτούς και απο επιλογή μου και απο τα πιστεύω μου να ακούω αυτά που ακούω. 

Πλέον αδιαφορώ για όλα αυτά, δεν βάζω ταμπέλες το θεωρώ χαζό , η μουσική πρέπει να είναι ελεύθερη και να μην βάζουμε και εκεί το χέρι μας, η μουσική είναι ζωή, συντροφιά και άλλα πολλά που είναι σε όλους μας γνωστά . Αν κάποιος την βρίσκει με Πάολα και εγώ με Στίχοιμα δεν θα κάτσω να τον κρίνω πως δεν έχει παιδεία . Έχω μάθει να σέβομαι τον άλλο όπως είναι, να σέβομαι την κουλτούρα του και την μουσική του. 

Καλό είναι να το κάνουμε όλοι αυτό σιγά σιγά και να μην ψάχνουμε και άλλες ταμπέλες, αρκετές έχουμε ήδη. Τέλος το κείμενο κάπου εδώ , έβγαλα ένα μεγάλο παράπονο απο μέσα μου και δεν το έθεσα τόσο σωστά όσο ήθελα αλλά πραγματικά δεν μπορώ να συγκεντρωθώ. Τα λέμε στο επόμενο κείμενο μέχρι τότε να περνάτε καλά και να κάνετε - ακούτε ότι γουστάρετε. 





Φιλάκιααααααα Σάρα      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου