Σάββατο 6 Μαΐου 2017

Σινεφίλ

Καλησπέρα συνοδοιπόροι. Καλό μήνα να έχουμε! Δεν θα σας πω πολλά σήμερα (λογικά), γιατί δεν μου έρχεται κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό.  Βασικά μου έρχεται ένα θέμα αλλά είναι παρεμφερές με αυτό των σειρών λόγω έλλειψης φαντασίας. Ε αφού θα πάω και σινεμά σήμερα ας πάει το παλιάμπελο. Δεν πειράζει. Επίσης να ξέρετε ότι πάντα βάζω τίτλο αφού έχω γράψει το κείμενο, οπότε μη με πείτε διπολικιά/υποκρίτρια/παρακατιανή/σφετερίστρια.

Πάμε να δούμε ταινίες που λάτρεψα και ταινίες που νόμιζα ότι θα λατρέψω λοιπόν.

                                            FALLEN (2016)


Πάλι καλά προνόησα και δεν έδωσα λεφτά γι'αυτό το πράμα. Έχω διαβάσει όλη τη σειρά βιβλίων και την λάτρεψα. Στιγμάτισε την προ-εφηβεία και την εφηβεία μου και από τότε που έμαθα ότι η Disney αγόρασε τα δικαιώματα (το 2011 αν θυμάμαι καλά), πετούσα από τη χαρά μου. Έλεγα ''δεν είναι δυνατόν να βγαίνουν μόνο βαμπιρικά ρομανς'' και έτσι περίμενα με ανυπομονησία. Τελικά όταν βγήκε το trailer, κατάλαβα ότι δεν θα ήταν αυτό που περίμενα (όπως συμβαίνει με όλα τα βιβλία που τελικά παρουσιάζονται στη μεγάλη οθόνη). Το είδα πριν καν έρθει Ελλάδα και το είδα (ενώ ήξερα) έχοντας μια μικρούλα ελπίδα μέσα μου. Προφανώς έλλειπαν σημαντικές λεπτομέρειες και προφανώς οι ηθοποιοί δεν ήταν αυτό που ήταν και στο βιβλίο. Επιπλέον ακόμα και ως ρομανς που τρελαίνομαι, ήταν συναισθηματικά αδιάφορο. 


SPLIT (2017)

Πολυσυζητημένη ταινία και μάλιστα ταινιάρα. Δεν περίμενα τέτοιου είδους πλοκή, βέβαια από τον σκηνοθέτη και μόνο θα έπρεπε να υποψιαστώ. Ωστόσο, πέρα από το γεγονός του ότι θα παρουσιαζόταν μια νέα προσωπικότητα, από το trailer μου φάνηκε αμφιλεγόμενο το ότι θα παρέπεμπε σε μεταφυσικό στοιχείο. Ωστόσο δε με χάλασε καθόλου καθότι είμαι φαν του μετφυσικού. Ίσα-Ίσα με έφτιαξε περισσότερο. Αξίζει το χρόνο και ως πλοκή αλλά και σκηνοθετικά. Είναι απίστευτη δουλειά.

DOCTOR STRANGE (2016)

Προφανώς είμαι επηρεασμένη γιατί πρωταγωνιστεί ο ένας και μοναδικός άντρας της ζωής μου, ήταν υπέροχη ταινία. Γενικώς παρακολουθώ ταινίες και σειρές της Marvel, ωστόσο δεν ξέρω τι μπορεί να παίζεται στα comics. Και αν είναι δυνατόν, με τόσες σειρές και τόσα σύμπαντα, απλά βαριέμαι να ασχοληθώ. Ωστόσο, εμένα το αποτέλεσμα μου άρεσε, άσχετα με το τι μπορεί να συμβαίνει στα comics, και η παραγωγή δεν τσιγκουνεύτηκε. Ο Benedict εννοείται πως ήταν υπέροχος και τον αγαπώ πολύ.

THE HUNT (2012)

Ταινία που είχα στη λίστα μου. Όμως με πιάνει ένα πρωινό ο Πίτας και μου λέει να το δω. Αφού το λέει ο Πίτας, λέω, θα το δω τώρα κιόλας. Γενικώς είναι κάτι παραπάνω από σινεφίλ αυτός ο γκασμακος, οπότε εκτιμώ ιδιαίτερα την άποψή του. Η πιο εκνευριστική και η πιο υπέροχη ταινία ταυτόχρονα. Δεν έχω να πω κάτι άλλο, απλώς δες το. ΤΕΛΟΣ!

DONNIE DARKO (2001)

Γενικώς, πριν μου την προτείνουν, δεν ήξερα καν την ύπαρξη αυτής της ταινίας ενώ ήταν ήδη πασίγνωστη. Τέλος πάντων άκουσα πλοκή και δεν με προσέγγισε ιδιαίτερα. Περισσότερο με προσέγγισε ο Jake είναι η αλήθεια, αλλά όπως και να 'χει είναι τρομερή ταινία. Με επηρέασε πολύ συναισθηματικά από την αρχή της κιόλας και δεν βαρέθηκα ούτε λεπτό.

STALKER(1979)

 Βαρέθηκα! Αυτό δε σημαίνει ότι δεν εκτιμώ τον Ταρκόφσκι. Κάθε άλλο, είναι από τους καλύτερους σκηνοθέτες. Ωστόσο δε με συγκλόνισε η ταινία και σκέψου ότι την έκλεισα στη μέση της. Θέλει όντως γερά κότσια για να μπορέσεις να την παρακολουθήσεις, εγώ δεν τα είχα και ούτε τα έχω.  

THE BABADOOK (2014)

Μια κουλτουριάρικη κλανιά είναι και τίποτα περισσότερο. Όποιος το είδε και του άρεσε... :)
SPOILER ALERT: ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟ ΤΟ ΠΛΑΣΜΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΡΕ ΦΙΛΕ ΓΑΜΩ. Το trailer πολλά υποσχόμενο ωστόσο.

Αυτά για σήμερα. Πάω να ετοιμαστώ. Αντίο σας.

 Δική σας, Αγγελίνα






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου